مسی: مقابل اوبلاک انگیزه بیشتری برای گلزنی پیدا می کنم

به گزارش سفر به آنتالیا، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با معرفی سنگربان اسلوونیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اعتراف کرد که برای گلزنی مقابل او انگیزه مضاعفی دارد.

مسی: مقابل اوبلاک انگیزه بیشتری برای گلزنی پیدا می کنم

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا در گفت و گو با سایت بودفوتبال از یان اوبلاک به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر فوتبال جهان یاد کرد و گفت برای گلزنی به او انگیزه مضاعفی دارد.

اوبلاک یکی از سه دروازه بانی بود که مسی به مناسبت رکوردشکنی اش در تبدیل شدن به بازیکنی که بیشترین تعداد گل را در یک تیم باشگاهی زده، به او هدیه ای خاص داد. او که سال 2014 از تیم بنفیکا به اتلتیکومادرید پیوست، در سال های اخیر به یکی از بهترین دروازه بانی جهان تبدیل شده و جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان لالیگا را هم برده است. همچنین در ابتدای امسال او به دروازه بانی تبدیل شد که 100 بازی بدون گل خورده (کلین شیت) را با کمترین تعداد بازی در لالیگا به ثبت رساند.

رکورد قبلی در اختیار میگل رینا سنگربان سابق تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا بود که کلین شیت هایش در 222 بازی سه رقمی شد و اوبلاک این رکورد را در 40 بازی کمتر از رینا به ثبت رسانده است. اوبلاک در 9 بازی از 13 بازی اش در این فصل لالیگا هم کلین شیت نموده تا اتلتیکو پیشتاز کورس قهرمانی باشد. او در این فصل تنها 5 گل خورده و از لحاظ تعداد واکنش هم تنها سه دروازه بان دیگر در این فصل آمار بیشتری از او داشته اند. البته از نظر میانگین واکنش های پیروز به نسبت ضربات شلیک شده به سمت دروازه اش، اوبلاک آمار تحسین برانگیز 88.1 درصدی دارد که او را در رده دوم قرار می دهد.

مسی 33 ساله در تمجید از اوبلاک گفت: روبه رو شدن من و اوبلاک همواره لذت بخش بوده است. او یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر جهان است و همواره از اینکه مقابل او قرار بگیرم استقبال می کنم. وقتی مقابل اوبلاک قرار می گیرم، انگیزه بیشتری برای کوشش جهت گل زدن پیدا می کنم و این هم به خاطر سخت بودن گل زدن به اوست که در تمام بازی ها آن را اثبات می نماید. بنابراین دیدن اوبلاک در زمین بازی خوشایند است و شما را هیجان زده تر می نماید.

مسی و یارانش سه شنبه شب در لالیگا به مصاف ایبار می فرایند و اتلتیکومادرید هم یک روز بعد مقابل ختافه قرار می گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1429

به "مسی: مقابل اوبلاک انگیزه بیشتری برای گلزنی پیدا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: مقابل اوبلاک انگیزه بیشتری برای گلزنی پیدا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید