مرکز خرید روشا ، اولین فروشگاه بدون مرز ایران Rosha Department Store

به گزارش سفر به آنتالیا، مرکز خرید روشا تهران

در این مقاله از معرفی مراکز خرید لوکس تهران تصمیم گرفتیم تا اولین فروشگاه بدون مرز ایران را به شما علاقمندان به خرید معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با مرکز خرید روشا بیشتر آشنا شوید

مرکز خرید روشا ، اولین فروشگاه بدون مرز ایران Rosha Department Store

تهران به عنوان مرکز ایران یکی از شهرهایی است که همیشه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را در هر فصلی از سال به این شهر مسافرت می نمایند. یکی از دلایل مهم برای سفر به این شهر بزرگ مراکز خرید آن است. مراکز خرید امروزه دیگر فقط جایی برای خرید مایحتاج روزانه نیستند. بلکه با وجود انواع رستوران ها و کافی شاپ ها و سالن های تئاتر و سینما، مردم علاوه بر خرید، برای وقت گذرانی، قرارهای محبت آمیز و کاری و تماشای فیلم در سینما و… نیز به مراکز خرید می روند. در این مطلب به شما را با مرکز خرید روشا که اولین مرکز خرید بدون مرز در ایران می باشدآشنا خواهیم کرد.

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز ایران می باشد .منظور از بدون مرز بودن این مرکز خرید این است که برخلاف دیگر مراکز خرید، بین فروشگاه ها و غرفه ها دیواری وجود ندارد و تعداد زیادی از برندهای جهان در مرکز خرید روشا گرد هم جمع شده اند که خریداران می توانند از بین این برندها، کالای مورد نظرشان را انتخاب نمایند. دپارتمان استور روشا در یک ساختمان 17طبقه قرار گرفته است که چهار طبقه آن فروشگاه است و 10 طبقه آن پارکینگ است و نگرانی خریداران این مرکز خرید برای پیدا کردن جای پارک برطرف شده است. چهار طبقه فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است: طبقه GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه G به پوشاک و کفی و کفش بانوان ، طبقه اول به پوشاک و کیف و کفش آقایان و بچه ها، و طبقه دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد.مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس و سطح بالا، رستوران و کافی شاپ های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای محبت آمیز و کاری هستند.

راه های دسترسی به مرکز خرید روشا

اگر با مترو قصد رفتن به روشا را دارید باید با خط یک مترو در ایستگاه تجریش که سر خیابان شریعتی است پیاده شوید و با یک ربع پیاده روی به روشا برسید، البته از سر خیابان دزاشیب نیز میتوانید با تاکسی به سمت روشا بروید. راه دیگر این است که با اتوبوس خط راه آهن - تجریش به میدان تجریش بروید و از میدان تجریش تاکسی به سمت دزاشیب بگیرید و بعد از آن خود را به روشا برسانید.

راه دیگر هم خودروی شخصی خودتان است که از لحاظ جای پارک خودرو و ترافیک محدوده مرکز خرید خیالتان راحت، پارکینگ مجتمع روشا بزرگ و دارای طبقات زیادی است.

آدرس : نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

ساعات کاری همه روزه از ساعت 10 الی 23

  • مجتمع تجاری سام سنتر تهران
  • مرکز خرید مدرن الهیه
  • مرکز خرید اسکای سنتر
منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2365

به "مرکز خرید روشا ، اولین فروشگاه بدون مرز ایران Rosha Department Store" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید روشا ، اولین فروشگاه بدون مرز ایران Rosha Department Store"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید