مدل پرده زبرا مناسب فضاهای مختلف در خانه

به گزارش سفر به آنتالیا، یکی از اصلی ترین آیتم های دکوراسیون منزل، پرده است. داشتن پنجره و قابلیت نصب پرده، یکی از مواردی است که هنگام انتخاب منزل مورد توجه بیشتر افراد قرار می گیرد. در بازار انواع مختلفی از پرده همچون پرده حریر وجود دارد که هم در ظاهر و هم در نحوه نصب و استفاده بسیار با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین پرده های موجود در بازار، پرده زبراست. این پرده در طرح ها و جنس های مختلفی برای انواع پنجره ها تعبیه شده است. برای دیدن انواع مدل پرده زبرا و دانستن نحوه کار آن، در این مقاله با ما همراه شوید.

مدل پرده زبرا مناسب فضاهای مختلف در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مدل پرده زبرا

پرده زبرا و نوار کناره سمت راست آنپرده زبراپرده زبرا گلدارپرده زبرا قهوه ایپرده زبرا طرح چوبیپرده زبرا بچگانهپرده سفید زبراپرده زبرا مناسب آشپزخانهپرده زبرا برای پذیراییپرده زبرا مناسب برای پنجره قدیپرده زبرا گلدارپرده زبرا مناسب برای اتاق کودک و نوجوان

نحوه کار پرده زبرا

این نوع پرده به شکل دو لایه موازی بر روی هم قرار گرفته است. با بالا و پایین کردن نوار هایی که در کنار پرده قرار گرفته اند، می توانید به طور دلخواه مقدار نور ورودی را تنظیم کنید. همچنین اگر بخواهید نور به طور کامل از پنجره به داخل وارد گردد، می توانید پرده را به طور کامل در قرقره بالا جمع کنید.

سخن آخر

نحوه کار ساده و ظاهر زیبا و خاص این پرده، باعث شده است که این مدل پرده در مدت زمان کوتاهی هواداران بسیاری پیدا کند. نظر شما در خصوص پرده زبرا چیست؟ اگر تا کنون از این مدل پرده استفاده نموده اید تجربیات خود را با کاربران انگیزه به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1179

به "مدل پرده زبرا مناسب فضاهای مختلف در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل پرده زبرا مناسب فضاهای مختلف در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید