مجیدی: آخرین ایرانی هستم که جام قهرمانی آسیا را گرفتم

به گزارش سفر به آنتالیا، فرهاد مجیدی پیش از تقابل با العین به جامی اشاره نمود که همراه با همین تیم در زمان بازیگری در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده بود.

مجیدی: آخرین ایرانی هستم که جام قهرمانی آسیا را گرفتم

فرهاد مجیدی در آستانه تقابل با العین که دیداری تشریفاتی و بی اهمیت به لحاظ امتیازی است، افسوس امتیازهایی را خورد که استقلال در بازی های قبل لیگ قهرمانان آسیا از دست داد. فرهاد در نشست خبری پیش از بازی با العین امارات این جملات را به زبان آورد: می توانستیم الدحیل را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تاثیری روی صعود تیم ها ندارد. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

مجیدی درادامه حرف هایش به خاطراتی که با العین درلیگ قهرمانان آسیا داشت اشاره نمود. فرهاد چنین گفت: من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با آقای متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می گیرم. هیچگاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

مجیدی حرف هایش را با اشاره به گلزنی برای العین تمام کرد: برای العین گل زدم و برابر این تیم نیز پیروز به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم طرفداران بازی خوبی از دو تیم تماشا نمایند.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 200

به "مجیدی: آخرین ایرانی هستم که جام قهرمانی آسیا را گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: آخرین ایرانی هستم که جام قهرمانی آسیا را گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید