تور ایتالیا: قهرمانی میلان در سری آ پس از 11 سال

به گزارش سفر به آنتالیا، در واپسین هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، میلان و اینتر آخرین بازی شان را با 3 گل بردند که باعث شد روسونری پس از 11 سال به اسکودتو برسد.

تور ایتالیا: قهرمانی میلان در سری آ پس از 11 سال

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در استادیوم ماپِی، میلان پیروز شد میزبانش ساسولو را 3-0 شکست دهد. ژیرو در دقایق 17 و 32 و کِسیه در دقیقه 36 برد بدون حرف و حدیث روسونری را رقم زدند. با این برد میلان 86 امتیازی شد و قهرمانی را جشن گرفت.

اینتر هم که در استادیوم جوزپه مه آتسا میزبان سامپدوریا بود با نتیجه مشابه 3-0 برنده شد، اما این برد تلخ بود چرا که دست شان به جام نرسید. قهرمان فصل قبل سری آ به وسیله پریشیچ در دقیقه 49 و کورئال در دقایق 55 و 57 به گل رسید.

میلان که بعد از 11 سال اسکودتو را به خانه برد، به نوزدهمین قهرمانی اش در تاریخ سری آ ایتالیا رسید تا از این حیث با اینتر برابر گردد. یوونتوس با 36 قهرمانی پرافتخارترین تیم سری آ است. میلان، اینتر، ناپولی و یوونتوس تیم های ایتالیایی فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. لاتزیو و ناپولی راهی لیگ اروپا شدند و فیورنتینا هم به کنفرانس لیگ اروپا راه یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2109

به "تور ایتالیا: قهرمانی میلان در سری آ پس از 11 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: قهرمانی میلان در سری آ پس از 11 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید