صالح امروز یا فردا تصمیم سرنوشت ساز و غافلگیر کننده اتخاذ می نماید

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از النهرین، امجد العقابی نماینده ائتلاف سائرون عراق از عزم برهم صالح رئیس جمهور عراق برای معرفی نامزد تصدی پست نخست وزیری عراق ظرف امروز یا فردا اطلاع داد.

صالح امروز یا فردا تصمیم سرنوشت ساز و غافلگیر کننده اتخاذ می نماید

وی اضافه نمود: رئیس جمهوری به خوبی می داند که سائرون ائتلاف بزرگ مجلسی است رئیس جمهور خواسته های معترضان را درک می نماید و از سوی ائتلاف البناء برای قصی السهیل تحت فشار است. برهم صالح با نامزدی السهیل مخالفت نموده و اعلام نموده است که خواهان ریختن خون عراقی ها نیست و آماده استعفا برای جلوگیری از خونریزی در صورت معرفی قصی السهیل است.

العقابی تاکید نمود: رئیس جمهوری امروز یا فردا تصمیم سرنوشت سازی اتخاذ خواهد نمود و همه را غافلگیر خواهد نمود و نامزدی را معرفی خواهد نمود که مورد رضایت ملت عراق و برای همه شناخته شده باشد.

شایان ذکر است که روز گذشته برهم صالح رئیس جمهور عراق در نامه ای به حلبوسی رئیس مجلس عراق مجدداً خواهان روشن شدن فراکسیون اکثریت در مجلس این کشور شده بود.

همزمان حزب الدعوه مطرح کردن هر نامزدی برای نخست وزیری را تکذیب کرد.

از سوی دیگر بعضی منابع عراقی اعلام کردند که نام عبدالحسین عبطان به جای قصی السهیل برای تصدی پست نخست وزیری عراق از سوی ائتلاف فتح مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 650

به "صالح امروز یا فردا تصمیم سرنوشت ساز و غافلگیر کننده اتخاذ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح امروز یا فردا تصمیم سرنوشت ساز و غافلگیر کننده اتخاذ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید