سلطانی فر: پرسپولیس قهرمان می گردد، 80 درصد الزامات AFC در آزادی فراهم شده است

به گزارش سفر به آنتالیا، وزیر رزش و جوانان گفت: 80 درصد موارد مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری فینال اجرا شده و استادیوم آزادی مهیای جشن با شکوه مردم ایران می گردد.

سلطانی فر: پرسپولیس قهرمان می گردد، 80 درصد الزامات AFC در آزادی فراهم شده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید میدانی دو ساعته از فرایند آماده سازی ورزشگاه آزادی برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در این دوره بعد از مدت ها یک تیم ایرانی به فینال راه یافت. البته باید از مرحله یک چهارم که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان رخ داد هم نام ببرم که هم زمان پرسپولیس و استقلال به این مرحله راه پیدا کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از موفقیت های خوب ورزش ایران در جام جهانی فوتبال، بازی های آسیایی، بازی های پاراآسیایی و المپیک جوانان، امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا گردد تا به همراه مردم ایران در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم.

سلطانی فر همچنین با تشکر از مدیریت و کارشناسان شرکت توسعه و مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: با توجه به امکانات و شرایطی که لازم بود برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم گردد و همچنین الزاماتی که AFC قرار داده بود و برخی فضاها، معابر و تجهیزات اضافه و بازسازی گردد، 80 درصد آن محقق شده و در فاصله 12 روزی که تا فینال باقی مانده، ان شاءالله بقیه موارد هم که باید انجام گردد تا دو، سه روز زودتر از بازی برگشت فینال، اقدامات و امکانات لازم هم تامین می گردد. ان شاءالله روز 19 آبان همزمان با شروع ماه ربیع الاول که با ولادت پیامبر گرامی اسلام همراه است، جشن پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

سلطانی فر در پاسخ به سوال پیش بینی نتیجه دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا گفت: پیش بینی من این است که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نماینده ایران پیروز و فاتح لیگ قهرمان آسیا می گردد. تیم های ایرانی در این دوره به ویژه پرسپولیس نشان داد که تا خاتمه 90 دقیقه کوشش می نماید و این ظرفیت را دارد که به امید خدا جام قهرمانی را کسب کند.

او همچنین در خصوص مهمانان خارجی بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی گفت: بر اساس اطلاعی که فدراسیون داد، 250 نفر از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، یوفا و فیفا، روسای 20 فدراسیون همچنین تعدادی از خبرنگاران خارجی حضور خواهند داشت که تدابیر لازم را برای میزبانی و پذیرایی از مهمانان خارجی پیش بینی و اتخاذ کردیم که به امید خدا این مهمانان هم بتوانند در این پیروزی و جشن بزرگ و باشکوه مردم ایران سهیم باشند.

وی درباره حضور مقامات ارشد دولت و دعوت از رییس جمهور و معاون اول و وزرا برای تماشای بازی فینال گفت: این بازی یک اتفاق بسیار خوب ملی برای ورزش و مردم ایران است و کوشش می کنیم مقامات ارشد دولت و کشور برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 78

به "سلطانی فر: پرسپولیس قهرمان می گردد، 80 درصد الزامات AFC در آزادی فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: پرسپولیس قهرمان می گردد، 80 درصد الزامات AFC در آزادی فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید