سرمربی تیم ملی والیبال ریسک بزرگی کرد، کریمی به حال خود رها نشود

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملت های والیبال از 7 خرداد ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال با نزدیک شدن به مسابقات لیگ ملت ها رفته رفته به ترکیب اعزامی خود می رسد. جواد کریمی، پاسور والیبال ایران که امید زیادی نسبت به او برای جایگزینی سعید معروف، پاسور اول تیم ملی می شد با نظر ولادیمیر الکنو، سرمربی تیم ملی از اردو خط خورد.

سرمربی تیم ملی والیبال ریسک بزرگی کرد، کریمی به حال خود رها نشود

باید به تصمیم الکنو احترام گذاشت

ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره خط خوردن جواد کریمی گفت: سرمربی در انتخاب نفرات تیم ملی اختیار تام دارد. مخصوصا مربی مانند الکنو که روزمه قوی دارد و در دنیای والیبال شناخته شده است. باید به تصمیمات او احترام بگذاریم.

نقدها پس از المپیک

کارشناس والیبال تاکید نمود: اگر قرار بر نقد و انتقاد است باید به پس از المپیک موکول گردد. در حال حاضر همه باید از تیم ملی حمایت نمایند چرا که آوردگاه مهم المپیک را در پیش داریم و تمام زحمات معطوف به نتیجه خوب تیم ملی در المپیک است. درباره خط خوردگان تیم ملی باید نظر سرمربی مورد تایید فدراسیون و اهالی والیبال قرار گیرد.

اشتباه در انتخاب باشگاه

وی گفت: فدراسیون والیبال سال هاست روی کریمی سرمایه گذاری نموده است و نظر اهالی والیبال نیز، برای جایگزینی سعید معروف روی جواد کریمی معطوف بود. گاهی بازیکنان در انتخاب تیم های باشگاهی خود اشتباه می نمایند. حضور کریمی در بلژیک نه تنها کمکی به او نکرد بلکه باعث افت او نیز شد و اینگونه از نظر سرمربی تیم ملی والیبال دور بماند.

کریمی رها نگردد

شهنازی ادامه داد: سال ها برای پیشرفت کریمی هزینه و کوشش شده است والان اگر به او اعتقاد داریم و قصد استفاده داریم باید او را تحت نظر داشت. از زبان رئیس فدراسیون شنیده ام کریمی به دلیل اضافه وزن و شرایط جسمانی مورد تایید الکنو نبوده است. پس اگر روی کریمی به عنوان سرمایه و جانشین معروف کار نموده ایم الان نباید رها گردد و باید کنم کرد تا کریمی به شرایط ایده ال بازگرد تا سرمایه گذاری ها از بین نرود. اگر فقط بحث مسائل جسمانی و اضافه وزن است فدراسیون باید از مربی بدنساز اختصاصی برای کریمی در نظر بگیرد تا به المپیک برسد.

ریسک عظیم سرمربی تیم ملی

وی تاکید نمود: بدنساز تیم ملی باید به کریمی برنامه دهد و او ملزم گردد تا به شرایط ایده ال بازگردد تا در المپیک بتوانیم از او استفاده کنیم. کریمی نباید رها گردد. الکنو ریسک عظیمی کرد و قرار است در لیگ ملت ها با دو پاسور حاضر شویم و حتما عواقب تصمیم خود را پذیرفته است.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: کریمی پاسور خوبی است اما بارها شاهد بوده ایم از نظر جسمانی از شرایط ایده ال دور شده است. کریمی استعدا چاقی دارد و باید ریاضت بسیاری بکشد تا در شرایط ایده آل قرار گیرد. بهترین کار این است برای از بین نرفتن سرمایه باید بدنساز اختصاصی در اختیار او قرار گیرد. الکنو نیز برای حضور دو پاسور در لیگ ملت ها ریسک عظیمی نموده است و امیدوارم به مشکل نخوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1673

به "سرمربی تیم ملی والیبال ریسک بزرگی کرد، کریمی به حال خود رها نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال ریسک بزرگی کرد، کریمی به حال خود رها نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید