ستاره هالیوود و همسرش کرونا گرفتند

به گزارش سفر به آنتالیا، تام هنکس ستاره هالیوودی اعلام نمود او و همسرش ریتا ویسلسون هر دو مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

ستاره هالیوود و همسرش کرونا گرفتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیویورک تایمز، تام هنکس بازیگر برنده اسکار و 63 ساله آمریکایی که هم در حال حاضر به همراه ریتا ویلسون همسرش برای بازی در فیلم جدید خود در استرالیا به سر می برد، گفت که هر دوی آنها به کرونا مبتلا شده اند.

او گفته است پس از احساس خستگی، بدن درد و تب به همراه همسرش تست کرونا داده اند که جواب تست هر دوی آنها مثبت اعلام شده است و در حال حاضر در قرنظینه به سر می برند.

هنکس برای بازی در فیلم جدیدی با موضوع زندگی الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمن به استرالیا سفر کرده بود و قرار بود فیلمبرداری آن از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود.

توقف تولید اولین محصول هالیوود به خاطر کرونا

همچنین استودیوی برادران وارنر گفت تولید سریال ریوردیل که اولین محصول هالیوودی به شمار می رود را به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف کرده است.

از قرار معلوم یکی از عوامل این سریال با فردی که تست کرونایش مثبت بوده در روزهای اخیر در ارتباط بوده و به همین دلیل و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تولید کاملا متوقف شد.

سریال ریوردیل که هم اکنون در فصل چهارم به سر می برد درامی نوجوانانه است که محبوبیتش باعث شده دو سریال اسپین اف هم از آن ساخته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 874

به "ستاره هالیوود و همسرش کرونا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره هالیوود و همسرش کرونا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید