زنگنه: در جام جهانی شانس فزونی مقابل پورتوریکو و تونس را داریم، تجربه بین المللی بازیکنان ایران بیشتر شده است

به گزارش سفر به آنتالیا، آرمان زنگنه، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: تجربه بین المللی ما در سال های اخیر بیشتر شده است و می توانیم بازی های خوبی را در جام جهانی 2019 به نمایش بگذاریم.

زنگنه: در جام جهانی شانس فزونی مقابل پورتوریکو و تونس را داریم، تجربه بین المللی بازیکنان ایران بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آرمان زنگنه درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال در آستانه حضور در رقابت های جام جهانی 2019 به میزبانی چین گفت: خوشبختانه تجربه بین المللی بازیکنان ایران در سال های اخیر بیشتر شده است و این مسئله می تواند به ما یاری کند. تعدادی از بازیکنان دومین و حتی سومین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

وی اضافه نمود: روحیه خوبی داریم و بازی های تدارکاتی که در اروپا برگزار کردیم، یاری زیادی به آمادگی بیشتر ما کرد. برد مقابل روسیه این اعتمادبه نفس را به ملی پوشان داد که می توانیم مقابل حریفان بزرگ پایاپای بازی کنیم و حتی برنده شویم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره بازی های تدارکاتی تیمش گفت: وقتی آمادگی خوبی داشته باشیم و دیدارهای تدارکاتی خوبی هم برگزار کنیم، قطعاً در جام جهانی ناهماهنگی ها به حداقل می رسد. ما شانس پیروزی برابر پورتوریکو و تونس را داریم و حتی می توانیم یک بازی خوب را مقابل اسپانیا که از قدرت های بسکتبال دنیاست، به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 265

به "زنگنه: در جام جهانی شانس فزونی مقابل پورتوریکو و تونس را داریم، تجربه بین المللی بازیکنان ایران بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: در جام جهانی شانس فزونی مقابل پورتوریکو و تونس را داریم، تجربه بین المللی بازیکنان ایران بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید