رکابزنی مهابادی ها برای گرامیداشت یاد اولین دوچرخه سوار حرفه ای شهرشان

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد گفت:همایش دوچرخه سواری همگانی با شرکت عموم مردم برای گرامیداشت یاد اولین دوچرخه سوار حرفه ای این شهرستان برگزار گردید.

رکابزنی مهابادی ها برای گرامیداشت یاد اولین دوچرخه سوار حرفه ای شهرشان

توتونچی رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: همایش دوچرخه سواری همگانی با حضور بیش از 100 رکاب زن با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی و با هدف گرامیداشت زنده یاد مسعود شایگان اولین دوچرخه سوار حرفه ای صاحب مقام این شهرستان برگزار گردید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد اضافه نمود: مسعود شایگان دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و یکی از ورزشکاران سرشناس مهاباد بود که در تیر امسال بر اثر بیماری فوت کرد.

توتونچی با اشاره به اینکه این همایش همچنین در راستای توسعه ورزش همگانی و پویش سه شنبه های بدون خودرو برگزار گردید و شرکت برای عموم در همایش دوچرخه سواری آزاد است. ادامه داد:در این همایش دوچرخه سواران جهت 6 کیلومتری استادیوم آزادی - پل حکمت - میدان شهرداری و چهارراه مولوی را رکاب زدند.

او هدف از برگزاری همایش های دوچرخه سواری را ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و زندگی سالم دانس دانست و اضافه نمود: در این روز های کرونایی دوچرخه سواری میتواند به بالا بردن سیستم ایمنی بدن یاری کند و ما در کوشش برای استمرار برگزاری همایش های عمومی به مناسبت های مختلف با حضور علاقه مندان به این رشته ورزشی هستیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد از شهروندان خواست با حضور در همایش های دوچرخه سواری، زمینه آشنایی فرزندان خود را با این رشته ورزشی سالم و مفرح فراهم نمایند.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1153

به "رکابزنی مهابادی ها برای گرامیداشت یاد اولین دوچرخه سوار حرفه ای شهرشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزنی مهابادی ها برای گرامیداشت یاد اولین دوچرخه سوار حرفه ای شهرشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید