راهنمای خرید گوشی سامسونگ

به گزارش سفر به آنتالیا، برند سامسونگ یکی از پر هوادار ترین برند ها در دنیا است. بیشتر محصولات برند سامسونگ، از جمله گوشی های هوشمند از اعتبار زیادی برخوردار است. معمولا یک چهارم افراد در دنیا ترجیح می دهند که برند موبایل شان سامسونگ باشد؛ شاید بپرسید دلیل چیست؟ اعتماد و رضایت کاربران موجب شده که مردم موقع خرید، برند سامسونگ را در اولویت قرار دهند. علاوه بر رضایت و قدمت این برند، خدمات پس از فروشی که به کاربران ارائه می دهد، یکی دیگر از دلیل های محبوبیت این برند است که نگرانی مردم را برطرف نموده است. نکته ای که وجود دارد، تنوع بالای این برند در گوشی است که خریدارن را سر در گم می نماید و نمی دانند که باید کدام را بخرند. در خرید گوشی هوشمند، از جمله خرید گوشی سامسونگ، راهنمای خرید موبایل می تواند بسیار یاری کننده باشد. پس با دانستن ویژگی هر کدام، می توانید با در نظر گرفتن احتیاج خود برترین گوشی را بخرید.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ

راهنمای خرید گوشی سامسونگ

با هزینه کم برترین گوشی را خریداری کنید!

از آن جایی که امروزه بیشتر کار ها با گوشی انجام می گردد، ما نیز مجبور هستیم یک گوشی هوشمند تهیه نموده و از تکنولوژی بی بهره نمانیم. درست است قیمت گوشی های همراه گران شده و ممکن است خیلی از افراد نتوانند گوشی دلخواه خود را تهیه نمایند. گلکسی A02 یکی از برترین و کاربردی ترین گوشی های مالی سامسونگ است که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. یکی از مزیت های اصلی آن، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. با چیپست مدیاتک MT6739W شما قادر خواهید بود اپلیکیشن های ساده و سبک را اجرا کنید. دوربین اصلی آن 2گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. وزن این گلکسی 206 گرم و قیمت آن کمتر از 3 میلیون است.

اگر بخواهید کمی بیش تر هزینه کنید، گلکسی M12 برترین انتخاب است؛ برای افرادی که در پی نمایشگر 90HZ با قیمت مناسب هستند. علاوه بر نمایشگر عالی، از دوربین 4 گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار فوق عریض 5 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. بعلاوه دارای باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی و مجهز به حسگر اثر انگشت است. وزن این گوشی 212 گرمی است که شاید از نظر بعضی کاربران وزن بالایی باشد. قیمت آن حدودا 4 میلیون تومان است که البته به علت نوسان و تغییر قیمت، نمی توان قیمت دقیق برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ به صورت دقیق، بهتر است همان روز قیمت ها را چک کنید.

آنالیز گوشی گلکسی A52s 5G

گلکسی A52s 5G حرفی برای گفتن دارد!

گوشی های سری A به علت امکانات خوب و کاربردی و قیمت مناسب، جایگاه ویژه ای از نظر کاربران در سراسر جهان پیدا کرد. گوشی های سری A از گوشی های میان رده برند سامسونگ است که توجه ویژه ای به آن شده است. یکی از برترین گوشی های سامسونگ که میان رده ای کامل است، گلکسی A52s 5G است. این گوشی قدرتمند میان رده شامل چیپست اسنپدراگون 778G، اسپیکر استریو و گواهینامه IP67(نشان دهنده مقاومت در زیر آب به مدت 30 دقیقه) است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این گوشی نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد با پشتیبانی از نرخ رفرش 120HZ است که جلوه بسیار خوب و جذابی برای شما خواهد داشت. به عبارت دیگر، از مزایای این گوشی می توان به دوربین با کیفیت، پردازنده مطلوب، نمایشگر سوپر امولد با نرخ رفرش 120HZ و 800 نیت و گواهی IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره نمود. تنها نکته ای که وجود دارد، این است که ممکن است بدنه پلاستیکی و سرعت نسبتا پایین شارژ از نظر بعضی کاربران جالب نباشد.

در نهایت این گوشی سامسونگ در رنج قیمتی 10 میلیون(حدودا 9 میلیون) یک دستگاه قابل اعتماد است و می توانید با اطمینان اقدام به خرید A52s کنید. این گوشی برای تمام کسانی که یک گوشی کامل با قیمت نسبتا مناسب می خواهند، انتخاب مناسبی است.

گلکسی M62 جایگزینی برای گلکسی M51

اسفند سال گذشته کمپانی سامسونگ، گوشی گلکسی M62 خود را به عنوان جایگزینی برای گلکسی M51 روانه بازار کرد. این گوشی از چیپسیت قدرتمند Exynos 9825 برخوردار است؛ چیپسیتی که به هنگام عرضه گوشی پرچم دار گلکسی نوت 10 یک تراشه پرچم دار بود. از ویژگی های اصلی این میان رده قدرتمند می توان به باتری 7000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 25 واتی، دوربین اصلی 3 گانه 64 مگاپیکسلی در کنار فوق عریض 12 مگاپیکسلی و عمق سنج 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره نمود. بعلاوه می توان رم و حافظه داخلی 8.128 و 8.256 و حسگر اثر انگشت این گوشی را از ویژگی های خوب این گوشی بر شمرد. نمایشگر این گوشی سوپر امولد، ولی بدون پشتیبانی از نرخ رفرش بالا است. با در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها می توانید به درستی تصمیم بگیرید که این گوشی به درد شما می خورد یا خیر.

گلکسی S21+5G یا گلکسی S21 اولترا؟

شاید نام این دو مدل پرچم دار سامسونگ را زیاد شنیده باشید، اما با ویژگی های جزئی هیچ کدام به صورت دقیق آشنا نباشید. با آنالیز این دو مدل پرچم دار می توانید به راحتی مدل مد نظر خود را انتخاب نموده و از آن لذت ببرید. گوشی گلکسی S21+5G مجهز به اگزینوس 2100 و در بعضی دیگر اسنپدراگون 888 است. نمایشگر 6.7 اینچی از نوع دینامیک امولد 2x با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با پشتیبانی از نرخ رفرش 120HZ دارد. یکی از ویژگی های قابل توجه این گوشی ها دوربین بسیار خوب و با کیفیت آن است؛ دوربین اصلی 3 گانه شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی. باتری این گوشی 4800 میلی آمپر ساعتی و وزن 200 گرم می باشد که تقریبا سنگین است. بعلاوه قیمت این گوشی در رنج 25 میلیون است.

گوشی S21 اولترا یکی از پیشرفته ترین و با قابلیت ترین گوشی های پرچم دار سامسونگ است. این گوشی تنها گوشی سری اس 21 است که از یک نمایشگر امولد 2X با کیفیت 1440P برخوردار است. مزیت این گوشی به یک مورد ختم نمی گردد، بلکه دوربین اصلی 3 گانه 108 مگاپیکسلی در کنار تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی 40 مگاپیکسل، یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آن است. وزن این گوشی بالا و 227 گرم و قیمت آن در رنج 30 میلیون است. در نهایت، تعیین است که اگر از نظر هزینه مسئله ای نداشته باشید، گوشی گلکسی اس 21 اولترا انتخاب بهتری است.

برای تهیه و اطمینان از خرید موبایل کدام فروشگاه را انتخاب کنیم؟

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2205

به "راهنمای خرید گوشی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید گوشی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید