در سایبرپانک 2077 به جای جنسیت، نوع بدن را انتخاب می کنید

به گزارش سفر به آنتالیا، با توجه به حجم اقتباسی که استودیوی سی دی پراجکت (CD Projekt Red) از مضامین بازی نقش آفرینی رومیزی سایبرپانک 2020 داشته است، طبیعی است که بخواهد در برخورد با هویت جنسی موضع بسیار قابل انعطافی اتخاذ نماید. البته که ما هنوز تصور کاملی از بازی نداریم، ولی سی دی پراجکت پس از مراسم گیمزکام (Gamescom) بخش قابل توجهی از حدسیات را تایید.

در سایبرپانک 2077 به جای جنسیت، نوع بدن را انتخاب می کنید

مارتی یونکرز (Marthe Jonkers) - از طراحان قدیمی استودیو - در مصاحبه ای با نشریه مترو گیم سنترال (Metro Game Central) گفت که این استودیو کوشش دارد که سایبرپانک 2077 را چنان بسازد که همه گروههای جنسیتی را در بر گیرد، و با وجود همه مسائل، آنها به این هدف نزدیک شده اند. بخشی از این کوشش هم عبارتست از حذف کلی گزینه انتخاب جنسیت. او به مترو گفت:

برای مثال، حالا منوی ساخت کاراکتر ما در قیاس با دموی قبلی گزینه های بیشتری به شما می دهد. مثلا شما دیگر جنسیت خود را انتخاب نمی کنید. شما دیگر معین نمی کنید که من می خواهم یک کاراکتر زن باشم یا مرد، بلکه یک نوع بدن را انتخاب می کنید. ما می خواهیم که شما در ساخت هر نوع کاراکتری که مد نظرتان باشد، آزاد باشید. بنابراین شما نوع بدن خود را انتخاب می کنید، و ما دو نوع صدا خواهیم داشت، یکی مردانه و دیگری زنانه. شما می توانید همه اینها را با هم بیامیزید، و به هر شکلی که صلاح می دانید آنها را سرهم کنید.

سی دی پراجکت در گذشته در خصوص ساخت دنیای دیستوپیایی صحبت نموده بود که ابرشرکت ها همه چیز را جنسیت زده نموده اند، و اینکه دنیا بازی پر است از مردم دگرباش. اقلیتی اینقدر بزرگ که توجه برند ها و شرکت های تبلیغاتی را جلب نماید.Kaisa Redesuik - آفریننده پوستر Mix It Up که سر و صدای زیادی به پا کرد - هنگام صحبت از هدف اضافه کردن این تبلیغ خاص به بازی جهت نمایش وجه منفی ابرجنسیت زدگی، به نشریه پلیگان (Polygin) چنین گفت:

در سال 2077 - خصوصا با مقدار دستکاری های جسمی زیادی که در دسترس قرار گرفته است - مردم بدن خود را هر جوریکه دوست داشته باشند، می سازند.

این قضیه همچنین با سیستم انعطاف پذیر مهارت ها در سایبرپانک 2077 - که بازی کنندگان به سادگی می توانند بین کلاسهای مختلف رفت و آمد کنند - همخوانی دارد. اینکه همه اینها با از دست رفتن انسانیت - که سی دی پراجکت طی مصاحبه های مختلف تاکید زیادی روی آن داشته است - چقدر همخوانی خواهد داشت، هنوز معین نیست، ولی تا آوریل 2020 هم زمان زیادی باقی مانده است.

در این اثنا، صبح شنبه هم قرار است که 15 دقیقه از گیم پلی سایبرپانک 2077 بطور زنده از کانال رسمی سی دی پراجکت در توییچ پخش گردد.

بخوانید:

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 365

به "در سایبرپانک 2077 به جای جنسیت، نوع بدن را انتخاب می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سایبرپانک 2077 به جای جنسیت، نوع بدن را انتخاب می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید