داورزنی: تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه های آسیا فرصت داریم

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس فدراسیون والیبال گفت: به رغم اهمیت اجرای تقویم مسابقات داخلی، باید به نحوی عمل کنیم که سلامتی مردم در خطر قرار نگیرد.

داورزنی: تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه های آسیا فرصت داریم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با توجه به نگرانی های موجود درباره شیوع بیماری کرونا، نشست تصمیم گیری درباره نحوه ادامه لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، رئیس فدراسیون والیبال با ارائه گزارشی از میزان گسترش ویروس کرونا در کشور و ضرورت توجه به سلامت جامعه به ویژه خانواده والیبال، گفت: در این جلسه باید برای ادامه لیگ برتر با شرایط خاص جامعه و بحران ویروس کرونا، تصمیم گیری کنیم.

محمدرضا داورزنی تاکید نمود: مهم ترین موضوع برای این تصمیم گیری، سلامتی مردم و خانواده والیبال است زیرا بر اساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا، یاری به حفظ سلامتی جامعه، اولویت نخست دولت است.

وی با بیان این که تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه های آسیا فرصت داریم، اضافه کرد: به رغم اهمیت اجرای تقویم مسابقات داخلی، باید به نحوی عمل کنیم که سلامتی مردم در خطر قرار نگیرد.

داورزنی در ادامه با بیان این که موضوع شیوع ویروس کرونا موضوعی بین المللی و ملی برای ایران است و تصمیم گیری درباره برگزاری مسابقات، تنها در اختیار فدراسیون نیست، گفت: احتمالا مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در تایلند نیز تحت تاثیر این مشکل قرار بگیرد و زمان و مکان آن تغییر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 727

به "داورزنی: تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه های آسیا فرصت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه های آسیا فرصت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید