خرید پنل اس ام اس خدماتی

به گزارش سفر به آنتالیا، هر کدام از ما در طول روزبه نحوی با پنل های اس ام اس روبرو هستیم. در دنیای امروز کمتر کسی هست که با آنها سر و کار نداشته باشند.

خرید پنل اس ام اس خدماتی

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام پیغامک سحر، دیگر کمتر شرکت و یا سازمان و شبکه ای می توان پیدا کرد که برای خود سامانه اختصاصی پیغامکی نداشته باشند. کارایی های متنوعی که این سامانه ها در اختیار هر کاربری می گذارد باعث شده که رشد و نمو آنها در این سال ها بیش از پیش شده باشد.

چرا که بسیاری از احتیاجها را به نوبه خود برطرف می نماید. از بازاریابی ها و استفاده های تبلیغاتی که بگذریم، پنل پیغامکی در بسیاری از موارد حکم اطلاع رسانی و یا برقراری یک ارتباط دوطرفه و بعضا ضروری را دارد. به همین منظور ما قصد داریم تا در این یادداشت به آنالیز موردی در ارتباط با خطوط خدماتی بپردازیم و از ویژگی ها و نحوه خرید آن صحبت کنیم.

خط خدماتی چیست

اگر کمی به سال های گذشته برگردیم حجم بسیار زیادی از پیغامک های تبلیغاتی که در بیشتر مواقع برای بسیاری حکم پیغامک مزاحم را داشت، باعث شد تا مشترکان شماره خود را به اصطلاح وارد لیست سیاه مخابرات کنند و جلوی ورود این نوع از پیغامک ها را برای خود بگیرند تا به نوعی از شر آنها راحت شوند ولی این مساوی شد با بلوکه شدن پیغامک های دیگری که کاربر به آنها احتیاج ضروری داشت.

خط خدماتی به خطوطی گفته می شود که سازمان ها و نهادها از آن برای برقراری ارتباط با همه مشترکان استفاده می کنند. استفاده از خط خدماتی برای ارسال پیغامک ویژگی های خاص خودش را داراست در این نوع از خطوط، حتی کسانی که در لیست سیاه هستند برایشان پیغامک اطلاع رسانی ارسال می شود.

باید توجه داشت که استفاده از این خطوط فقط منوط به ارسال پیغامک اطلاع رسانی و خدماتی می باشد لذا بیشتر برای نهادهایی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر جنبه اطلاع رسانی به مخاطب را داشته باشند.

در واقع با ارسال اس ام اس با استفاده از خط خدماتی، خیال ما از بابت این مسئله به کلی راحت است که پیغامک مربوطه به مخاطب به طور قطع رسیده و از طرف دیگر مخاطب هم فقط پیغامکی که به آن احتیاج دارد را دریافت می نماید.

یک مثال کاربردی از خطوط خدماتی، ارسال کد فعال سازی می باشد. کاربران بسیاری در این روزها برای ورود به سایت یا اپلیکیشن خاصی احتیاج به دریافت کد فعال سازی دارند. این امکان توسط یک خط خدماتی قابل ارسال است تا تمامی مشترکان حتی کسانی که جلوی ورود پیغامک تبلیغاتی را بسته اند، بتوانند آن را به راحتی و به سرعت دریافت کنند.

تفاوت خط خدماتی با خط تبلیغاتی

در پنل اس ام اس با دو نوع خط در طرف هستیم. دسته اول خطوط پیغامک تبلیغاتی هستند و دسته دوم خطوط خدماتی.

در نوع اول بیشتر صاحبان کسب وکار و یا بنگاه ها و نهادهای مالی که جنبه بازاریابی و یا فروش بیشتر دارند اقدام به ارسال پیغامک مربوطه خود می کنند.

در نوع دوم اما داستان فرق می نماید. نهادهایی از آن استفاده می کنند که بیشتر می خواهند اطلاع رسانی کنند و یا کد فعال سازی و یا پیغامک رزرو جایگاه سینما، کنسرت، پیگیری خرید و. ارسال کنند.

همان طور که می بینیم تفاوت های مهمی بین این نوع از خطوط وجود دارد. بسیاری هستند که پیغامک تبلیغاتی را در شماره خود دریافت نمی کنند اما چون احتیاج ضروری به پیغامک های اطلاع رسانی دارند، برای انها از طرف خط خدماتی می تواند پیغامک ارسال شود.

برای مثال ممکن است مشترک جلوی ورود پیغامک تبلیغاتی را گرفته است بنابراین هیچ پیغامکی که جنبه تبلیغاتی داشته باشد و از خطوط تبلیغاتی به او ارسال می شود را دریافت نمی نماید ولی برای او پیغامک اطلاع رسانی از طرف سازمان خاص و یا پیغامک بانک یا رزرو جایگاه سینما می آید این نوع از پیغامک ها توسط شماره خط خدماتی ارسال می شود این نوع خطوط به اصطلاح از بلک لیست عبور می کنند.

برای خطوط خدماتی می توان شماره خط اختصاصی از پنل دریافت کرد و با آن شماره به مخاطبین پیغام کوتاه ارسال شود.

خرید پنل پیغامکی برای خطوط خدماتی

با توجه به مطالب گفته شده خطوط خدماتی برای بسیاری از شرکت ها و سازمان های خاص احتیاجی مبرم به شمار می رود چرا که در این روزها بیشتر مشترکان در بلک لیست مخابرات هستند و هر نوع پیغامکی به آنها ارسال نمی شود. بدین منظور راه اندازی خط خدماتی توسط بهترین پنل پیغامکی می تواند راهگشا باشد.

خطوط خدماتی قابلیت تبدیل شدن هم دارند مثلا اگر خط خریداری شما تبلیغاتی است می توانید با دریافت مجوزهای لازم آن را تبدیل به خط خدماتی کنید تا به همه مخاطبان بتوانید پیغامک ارسال کنید. برای این منظور پر کردن و ارسال فرم تعهدنامه برای اینکه فقط می خواهید پیغامک خدماتی و اطلاع رسانی به مخاطبین ارسال کنید، لازم و ضروری می باشد

اطلاعیه های خاص از نهادهای خاص، ارسال کدهای تخفیف، پیغامک های پرداخت و برداشت، پیغامک های یادآوری مثل قسط وام و بیمه و..از مواردی هستند که برای ارسال آنها خرید خط خدماتی حیاتی و لازم به حساب می آید.

پنل های پیغامکی بی شماری در حال حاضر آماده ارائه چنین خطوطی هستند اما باید در نظر داشت که در این خصوص کیفیت مناسب و ویژگی های دیگری نظیر سرعت قابل قبول، تعرفه به صرفه، پشتیبانی در دسترس، انعطاف پذیری و راحتی کار با پنل و... به شدت تاثیرگذار است و در انتخاب پنل باید این فاکتورها را در نظر گرفت.

از ثبت نام تا ارسال فقط پنج دقیقه

در این یادداشت با توجه به اینکه استفاده از خط خدماتی به یک امکان منحصربه فرد تبدیل شده است و بسیاری از مسائل ارسال به شماره های لیست سیاه را حل نموده، ما به آنالیز اجمالی این نوع از خطوط پرداختیم و مزیت ها و ویژگی های آن را آنالیز کردیم فقط کافی است در این راستا به انتخاب مناسب خود در پنل اس ام اس مورد نظر دست پیدا کنیم.

پنل اس ام اس سحر با ارائه خدمات خرید و راه اندازی سامانه های پیغام کوتاه و نیز ارائه مشاوره های لازم در این خصوص آماده همکاری با نهادها و سازمان های حقیقی و حقوقی می باشد و امیدوار است مطلب فوق مورد توجه واقع شده باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1077

به "خرید پنل اس ام اس خدماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید پنل اس ام اس خدماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید