حمله نیرو های پیشمرگه به مقر حشدالشعبی در نینوا

به گزارش سفر به آنتالیا، تیپ 30 الحشد الشعبی، نیرو های پیشمرگه را به حمله راکتی به مرکز ایست و بازرسی امنیتی وابسته به خود در استان شمالی نینوا به مرکزیت موصل متهم کرد.

حمله نیرو های پیشمرگه به مقر حشدالشعبی در نینوا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تیپ 30 الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت که در رخدادی بی سابقه و ناخوشایند سحرگاه پنجشنبه یکی از مراکز ایست و بازرسی ما در نزدیکی کوه باصخره مورد حمله راکتی بزدلانه نهاده شد؛ راکتی که از سمت مواضع نیرو های پیشمرگه که بر این کوه مشرف هستند، شلیک و در پی آن یکی از نیرو های الحشد مجروح شد.

بیانیه تیپ 30 الحشد الشعبی (وابسته به گروه قومی شبک ها) افزوده که این حمله واقعیت ها را بر همگان روشن و دروغ بودن ادعای این گروه ها را برملا کرد که ما را هر بار با اتهام های بی مورد و باطل در بر هم زدن امنیت منطقه متهم می نمایند؛ اتهام هایی که با هدف پیشبرد طرح های مشکوک خود بوده است که تا به امروز از تحقق آن ناتوان مانده اند.

تیپ 30 الحشد الشعبی در سرانجام تهدید کرد تا زمان بر خاک مالیدن غرور این گروه ها خاطرمان آسوده نخواهد شد.

قصی عباس، نماینده استان نینوا در مجلس عراق نیز پیشتر اعلام نموده بود که حمله به مقر تیپ 30 الحشد الشعبی در استان نینوا در واکنش به حمله پهپادی به فرودگاه اربیل اجرا شده است.

فرودگاه بین المللی اربیل در کردستان عراق شامگاه چهارشنبه با پهپاد انفجاری ناشناس حامل تی ان تی هدف حمله نهاده شد که منجر به تعطیلی همه پرواز های آن شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1623

به "حمله نیرو های پیشمرگه به مقر حشدالشعبی در نینوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله نیرو های پیشمرگه به مقر حشدالشعبی در نینوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید