تور ارزان دبی: حمایت رئیس فدراسیون فوتبال امارات از بازیکنان تیم ملی این کشور

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس فدراسیون فوتبال امارات با حمایت از عملکرد بازیکنان تیم ملی این کشور در رقابت های انتخابی جام جهانی گفت: کسی حق ندارد با مطرح کردن نقدها نامناسب به ملی پوشان فوتبال این کشور توهین کند.

تور ارزان دبی: حمایت رئیس فدراسیون فوتبال امارات از بازیکنان تیم ملی این کشور

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، عملکرد ضعیف تیم ملی امارات در مرحله انتخابی جام جهانی موجب بالا رفتن سطح نقدها از این تیم خصوصاً کادر فنی و بازیکنان شده است و بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی هم ملی پوشان فوتبال امارات را مورد توهین و تمسخر قرار دادند.

شیخ راشد بن حمید رئیس فدراسیون فوتبال امارات با تأکید بر اعتماد این فدراسیون به ملی پوشان گفت: ما قدردان زحمات بازیکنان تیم ملی هستیم و می دانیم آنها همه کوشش خودشان را نموده اند. در خلوص، تعهد و بعلاوه انضباط و کوشش آنها برای پیروزیت تیم تردیدی نداریم. توهین به ستاره هایی که خدمات زیادی به فوتبال امارات داشته اند قابل پذیرش نیست و اگر هم تیم ملی در بعضی بازی ها نتایج لازم را کسب ننموده است هیچ کس حق ندارد نقدها خودش را به صورت توهین آمیز نسبت به ملی پوشان بیان کند. کوشش ما این است که با برطرف مسائل تیم ملی را برای حضور پیروز در بازی های آینده آماده کنیم و با بالا بردن روحیه آنها به کسب نتایج مطلوب امیدوار باشیم.

لازم به ذکر است امارات با سه امتیاز در مکان چهارم جدول گروه نخست رقابت های انتخابی جام جهانی 2020 در قاره آسیا قرار گرفته و همچنان امیدوار است با صعود به رتبه سوم بتواند در مرحله پلی آف مسابقات انتخابی جام جهانی حاضر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1870

به "تور ارزان دبی: حمایت رئیس فدراسیون فوتبال امارات از بازیکنان تیم ملی این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: حمایت رئیس فدراسیون فوتبال امارات از بازیکنان تیم ملی این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید