جشن قهرمانی رئال مادرید کنسل شد

به گزارش سفر به آنتالیا، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی برابر اوساسونا توانست فاتح کوپا دل ری گردد. این سومین جام فصل رئال مادرید بود و کهکشانی ها حالا همه تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. سه شنبه شب رئال در برنابئو باید به مصاف سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برود و چهارشنبه هفته بعد نیز بازی برگشت برگزار می گردد.

جشن قهرمانی رئال مادرید کنسل شد

در پیش بودن این بازی بسیار حساس باعث شد تا مدیران رئال تصمیم بگیرند هیچ جشن قهرمانی برای فتح کوپا دل ری برگزار نگردد. طرفداران رئال پس از هر قهرمانی در میدان سیبلس جمع می شوند و از بازیکنان به برترین شکل استقبال می نمایند. رئالی ها بعلاوه برای جشن های قهرمانی خود در ساختمان شهرداری مادرید حاضر می شوند و در برنابئو نیز جشنی متفاوت برگزار می گردد، اما هیچ کدام از این برنامه ها را شاهد نخواهیم بود و بازیکنان امروز ساعت 16:30 باید در تمرین حاضر شوند و تمام تمرکز خود را روی بازی با سیتی بگذارند. رئال تنها سه بازی دیگر تا پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان فاصله دارد.

دیشب فلورنتینو پرز هم از این تقویم فشرده ابراز نارضایتی کرد و آنچلوتی نیز گفت که فرصتی برای جشن گرفتن نداریم و باید بلافاصله به سیتی فکر کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2267

به "جشن قهرمانی رئال مادرید کنسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن قهرمانی رئال مادرید کنسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید