ترامپ به پوشش رسانه ای کرونا حسادت دارد

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس جمهور سابق آمریکا، ترامپ را بابت نحوه رسیدگی اش به پاندمی کرونا مورد سرزنش قرار داد و نگرانی های وی را بابت نحوه پوشش رسانه ای از ویروس و عدم باور کاخ سفید درباره موج دوم کرونا را به سخره گرفت.

ترامپ به پوشش رسانه ای کرونا حسادت دارد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا دومین سفر خود را در فلوریدا و در حمایت از جو بایدن، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام داد.

کارزار انتخاباتی بایدن مدیریت این بحران سلامت عمومی از سوی ترامپ را مورد انتقاد قرار داده و اوباما نیز به این مساله در سخنرانی حمایتی خود از بایدن در اورلاندو اشاره نمود.

رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: بحث و گفتگوهای پایانی ترامپ چیست؟ اینکه مردم به شدت بر روی بیماری کووید 19 تمرکز دارند. یکی از کارزارهای انتخاباتی او فقط درباره این مساله بود. او حتی نسبت به پوشش رسانه ای از این بیماری ویروسی حسادت داشت.

ترامپ مکررا از این شکایت دارد که رسانه ها بیش از پیش بر کووید 19 که بیش از 200 هزار آمریکایی را در امسال میلادی کشته، تمرکز دارند.

اوباما گفت: اجازه بدهید بگویم؛ من برای مدتی در کاخ سفید ساکن بودم و می دانید که آنجا که یک فضای کنترل شده دارد. شما می توانید در آنجا یکسری اقدامات پیشگیرانه برای اجتناب از بیمار شدن اتخاذ کنید. اما به نظر می رسد که ترامپ این کار را انجام نداده است. او کاخ سفید را به یک منطقه بحران تبدیل نموده است.

وی همچنین به اظهاراتی از سوی مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید اشاره نمود که اذعان نموده بود دولت قادر نخواهد بود این پاندمی را کنترل کند و بجای آن باید بر فراوری واکسن و توسعه درمان تمرکز کند.

اوباما گفت: زمستان دارد از راه می رسد. آنها پرچم تسلیم را برافراشته اند. فلوریدا ما دیگر مستحق چهار سال دیگر نیستیم؛ فلوریدا ایالت کلیدی برای انتخابات امسال ریاست جمهوری آمریکا به شمار می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1309

به "ترامپ به پوشش رسانه ای کرونا حسادت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به پوشش رسانه ای کرونا حسادت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید