بلاتکلیفی در شمال، داماش جای خونه به خونه را می گیرد؟

به گزارش سفر به آنتالیا، اخبار ضد و نقیضی درباره تیم خونه به خونه شنیده می گردد و هنوز این تیم مازندرانی تکلیفش را برای فصل آینده نمی داند.

بلاتکلیفی در شمال، داماش جای خونه به خونه را می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران، خونه به خونه بابل تیمی است که در لیگ دسته یک فراز و فرودهای زیادی را تجربه نموده است. خونه به خونه تیمی بود که فصل 97-96 با قرارگیری در نیمه بالای جدول، شانس حضور در لیگ برتر و در صورت پیروزی بر استقلال در فینال جام حذفی امکان حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشت. اما به هیچ کدام یک از آن ها نرسید و در فصل بعد لیگ دسته یک عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد و با 31 امتیاز در رتبه دوازدهم نهاده شد.

از فصل گذشته، قاسم حسن زاده امیری، مالک باشگاه خونه به خونه حاشیه های زیادی به خاطر صعود نکردن تیمش به لیگ برتر ایجاد کرد و حتی تهدید کرد دیگر تیم داری نخواهد کرد. او مدعی بود که تیم نساجی مازندران که رقیب اصی اش برای صعود بود در بازی آخر فصل 97-96 لیگ دسته یک برابر راه آهن تبانی نموده است که در نهایت این اتهام هم اثبات نشد و خونه به خونه در لیگ دسته یک باقی ماند. او در ادامه از سر لج و لجبازی قصد حضور در لیگ دسته یک را نداشت و تا هفته های اول لیگ دسته یک این تیم بلاتکلیف مانده بود.

با سرانجام این فصل از لیگ دسته یک، دوباره شایعاتی مبنی بر فروش این تیم مازندرانی شنیده می گردد. اخبار حاکی از آن است که گیلان و قزوین از مشتریان اصلی خونه به خونه هستند. حتی شنیده شده داماش گیلان میخواهد امتیاز خونه به خونه را بگیرد و به جای این تیم در لیگ دسته یک حضور پیدا کند و به نوعی آن اتفاقات مرحله پلی آف لیگ دسته دوم را جبران کند.

اما هنوز هیچ چیزی تأیید نشده است و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، باید هیأت فوتبال و اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان مازندران آن را تأیید کند که هیچ کدام از آن ها هنوز این اخبار را تأیید ننموده اند.

اما قاسم حسن زاده امیری در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران، گفت که ظرف یک هفته آینده تکلیف باشگاه خونه به خونه معین خواهد شد و باید دید آینده این تیم مازندرانی به چه سرنوشتی منجر می گردد. آیا باید شاهد نابودی یک تیم محبوب دیگر شمالی باشیم یا قرار است خونه به خونه به فعالیتش ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 225

به "بلاتکلیفی در شمال، داماش جای خونه به خونه را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی در شمال، داماش جای خونه به خونه را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید