برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی 1401 در دانشگاه نیشابور

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرگزاری خبرنگاران- آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1401 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صبح روز آدینه 6 اسفند ماه امسال در دانشگاه نیشابور برگزار گردید.

برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی 1401 در دانشگاه نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ، مدیر امور آموزشی دانشگاه نیشابور اظهارکرد: دانشگاه نیشابور به عنوان تنها حوزه برگزار کننده آزمون دکتری در شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان است که برای پنجمین سال متوالی میزبان داوطلبین آزمون نیمه متمرکز دکترای تخصصی 1401 می باشد.

دکتر عزیزی اضافه کرد: این رقابت علمی در تاریخ آدینه 6 ام اسفندماه امسال و با حضور 587 نفر داوطلب در دو حوزه؛ دانشکده هنر و پردیس دانشگاه نیشابور برگزار گردید.

وی اعلام نمود : در این آزمون کلیه موارد بهداشتی و پروتکل های مربوطه از جمله فاصله گذاری اجتماعی داوطلبین در کلیه حوزه های برگزاری آزمون، رعایت فاصله جایگاه داوطلبین با یکدیگر، انجام بازرسی بدنی به وسیله راکت های دستی، انجام تب سنجی، استفاده از دستگاه مکانیزه ضدعفونی دست ها، و نظافت و ضدعفونی کردن کلیه میزها و جایگاه های داوطلبین و.... انجام شد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان نیشابور توضیح داد: دانشگاه نیشابور از سال 1390 به عنوان دانشگاه مادر در سطح شهرستان نیشابور، مدیریت برگزاری کلیه آزمون های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور را بر عهده دارد که این مهم باعث صرف جویی در وقت و هزینه متقاضیان آزمون ها شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2060

به "برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی 1401 در دانشگاه نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی 1401 در دانشگاه نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید