برد بی شیخ استقلال

به گزارش سفر به آنتالیا، استقلال در بازی ماقبل دربی در حالی که چند بازیکن اصلی خود مانند قائدی و غفوری را بر روی نیمکت گذاشته بود با مصدومیت دیاباته و برای رسیدن به پیروزی هر دو بازیکن را به ترکیب خود اضافه نمود تا شکست را با برد شیرین قبل از داربی عوض کند.

برد بی شیخ استقلال

خبرنگاران- استقلال بعد از کسب دوبرد آسیایی و در حالی که فرهاد مجیدی با استراتژی حفظ بازیکنان تاثیرگذار پا به ملاقات با نفت مسجدسلیمان گذاشته بود در نیمه اول غافلگیر شد و از میهمان خود عقب افتاد.مصدومیت شیخ دیاباته در همان ابتدای بازی هم میرفت تا کار را برای مجیدی مشکل کند اما ارسلان مطهری و در ادامه مهدی قائدی با دوگل استقلال را با پیروزی راهی داربی کردند. استقلال با این برد در رتبه چهارم نهاده شد.

هفته هجدهم لیگ برتر؛ شنبه 98/11/12 ؛ ساعت: 17

ورزشگاه: آزادی

داور: حمید حاج ملک؛ یاری ها: علیرضا ایلدروم و فرهاد مروجی؛ داور چهارم: عسگر محمدی؛ یاری داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و محمدحسین ترابیان/ ناظر داوری: حسین نجاتی.

اخطار

صادق صادقی(32) از نفت مسجدسلیمان

حامد نورمحمدی(67) از نفت مسجدسلیمان

استقلال تهران

سید حسین حسینی

روزبه چشمی

شاهین طاهرخانی

میلاد زکی پور(46- ویا غفوری)

هرویه میلیچ

فرشید باقری

علی کریمی

آرش رضاوند

علی دشتی(46- مسعود ریگی)

امیرارسلان مطهری

شیخ دیاباته(20- مهدی قائدی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

نفت مسجدسلیمان

حبیب فرعباسی

حامد نورمحمدی

آرمان قاسمی

مجید عیدی

پیغام ملکیان

میثم نقی زاده

علیرضا علیزاده

حسین ابراهیمی (64-مهدی زبیدی)

صادق صادقی(62- محمدعلی صفیا)

سجاد جعفری(79- امید سینگ)

میرهادی میرجوان

سرمربی: مهدی تارتار

توضیح گل

استقلال صفر - نفت مسجدسلیمان 1 (دقیقه 20: آرمان قاسمی): ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی از کنار خط عرضی زمین به تیرک عمودی دروازه استقلال اصابت کرد و در میان غفلت استقلالی ها به آرمان قاسمی رسید تا او به راحتی گل اول نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند.

استقلال 1 - نفت مسجدسلیمان 1 (دقیقه 35: امیرارسلان مطهری): میلاد زکی پور بعد از یک- دو با علی کریمی، ارسال زمینی و کوتاهی از سمت چپ محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به مقابل محوطه 6 قدم فرستاد تا ارسلان مطهری بدون مکث توپ را تبدیل به گل کند.

استقلال 2 - نفت مسجدسلیمان 1 (دقیقه 51: مهدی قائدی): پاس در عمق علی کریمی در محوطه جریمه نفت به مسعود ریگی رسید که پاس کات بک او را مهدی قائدی با شوت بغل پای سرضرب تبدیل به گل دوم آبی ها کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 750

به "برد بی شیخ استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد بی شیخ استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید