بارش باران در تهران، کاهش 6 تا 12 درجه ای دما تا آدینه

به گزارش سفر به آنتالیا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و کاهش 6 تا 12 درجه ای دما تا آدینه (25 فروردین ماه) پیش بینی می گردد.

بارش باران در تهران، کاهش 6 تا 12 درجه ای دما تا آدینه

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی شرایط جوی استان تهران، از بعدازظهر امروز تا روز آدینه (22 تا 25 فروردین ماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابرناکی پیش بینی می گردد.

امروز تا فردا در پاره ای از نقاط به ویژه ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و از عصر فردا و طی روز پنجشنبه (23 و 24 فروردین) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان، بارش مداوم باران گاهی همراه با رگبار شدید، رعدوبرق و وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست و سردسیر به ویژه در پنج شنبه شب و آدینه صبح همراه با مه و بارش برف انتظار می رود.

از امروز تا صبح روز شنبه (22 تا 26 فروردین) در برخی ساعات به ویژه عصر پنج شنبه تا آدینه شب عمدتا در نیمه جنوبی استان در برخی ساعات وزش باد شدید تا بسیار شدید مورد انتظار است.

از چهارشنبه تا روز آدینه کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (23 فروردین ماه) نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و در روز پنج شنبه (24 فروردین ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 29 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2257

به "بارش باران در تهران، کاهش 6 تا 12 درجه ای دما تا آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در تهران، کاهش 6 تا 12 درجه ای دما تا آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید