امیر غفور بیش از یک ماه دور از میادین خواهد بود

به گزارش سفر به آنتالیا، سیامک افروزی در مصاحبه با خبرنگاران درباره آسیب دیدگی امیر غفور و اینکه خوش خبر اعلام نموده بود جای نگرانی برای غفور وجود ندارد گفت: با باشگاه لوبه و امیر غفور دائم در تماس بودیم و کل مدارک هر روز برای ما ارسال میشد البته در ابتدا کمی تاخیر وجود داشت اما در یکی و دو هفته اخیر به موقع مدارک پزشکی ارسال و همکاری لازم انجام شد. طبق نظر پروفسوری که غفور را در ایتالیا معاینه نموده است ترک مهره حدود 22-23 روز گذشته رخ داده است. قبلا فقط یک التهاب بوده و گویا در جریان بازی های تیمش در جام باشگاه های دنیا این مشکل پیش آمده است.

امیر غفور بیش از یک ماه دور از میادین خواهد بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی ادامه داد: بنابراین با نظری که دادیم غفور به 4 تا 6 هفته استراحت مطلق احتیاج دارد و با این شرایط انتخابی المپیک را از دست می دهد.

افروزی در پاسخ به این سوال که این آسیب دیدگی کهنه بوده است یا خیر؟ گفت: خیر، فقط یک التهاب وجود داشته است ولی ترک مهره کمر حدود 22 روز قبل اتفاق افتاده است.

پزشک تیم ملی درباره شرایط سایر بازیکنان تیم ملی گفت: مصدومیت جدی نداریم، آسیب جزئی از ورزش است و ممکن است هر لحظه رخ دهد اما در حال حاضر شرایط سایر بازیکنان خوب است. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و با سایر نفرات در انتخابی المپیک حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 632

به "امیر غفور بیش از یک ماه دور از میادین خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر غفور بیش از یک ماه دور از میادین خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید