از پرسپولیس حمایت کنید، اما دوستی خاله&zwnjخرسه نکنید

به گزارش سفر به آنتالیا، لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن به کنار، اصلاً ذوب آهن کرونایی های زیادی داشت و بازی باید لغو می شد. حدادی فر و باشگاه ذوب آهن هم اگر تخلف نموده اند باید جوابگو باشند، اما بازی پرسپولیس و نساجی چرا لغو شد؟ آیا غیر از این است که دوستان این بازی را با یک تلفن لغو کردند؟

از پرسپولیس حمایت کنید، اما دوستی خاله&zwnjخرسه نکنید

در اینکه باید از پرسپولیس در آستانه فینال آسیا حمایت گردد هیچ شکی وجود ندارد. قهرمانی پرسپولیس صرف نظر از اینکه میلیون ها نفر را خرسند می نماید، به سود فوتبال ایران هم هست. چند دلیل مهم دیگر هم می توان آورد که قهرمانی پرسپولیس به نفع همه است و حتی اگر استقلال هم شرایط مشابهی داشت نظر نگارنده این بود که قهرمانی آبی ها در آسیا به سود فوتبال ایران، رسانه ها و... بود و بازهم میلیون ها نفر خرسند می شدند، اما مسئله اینجاست که دوستان راه حمایت از پرسپولیس را اشتباه می فرایند و تصور می نمایند لغو سه بازی پی در پی این تیم (مقابل نساجی، ذوب آهن و سپاهان) به سود نماینده شایسته ایران است.

اولین ایراد کار اینجاست که پرسپولیس حالا دیگر به طور کامل از شرایط مسابقه خارج شده و بازی تدارکاتی هم کار مسابقه رسمی را انجام نمی دهد. ایراد دوم این است که حالا همه انتظار دارند مثلاً بازی ذوب آهن- استقلال هم آدینه هفته جاری لغو گردد. بعد هم که پرسپولیس از فینال آسیا برگردد، مسابقاتش فشرده تر می گردد و حداقل باید 4 روز یک بار بازی کند که طبعاً احتمال آسیب دیدگی ها بیشتر می گردد و تازه کرونا هم که هست. عاقلانه ترین تصمیم ممکن این بود که حداقل بازی پرسپولیس و نساجی برگزار می شد تا پرسپولیس بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد و تعداد بازی های معوقه اش کمتر باشد. این جوری صدای اعتراض 15 تیم دیگر هم به هوا بلند نمی شد.

ختم کلام اینکه پرسپولیس را باید در فینال آسیا کاملاً به چشم تیم ملی دید. باخت این تیم سرخوردگی ایجاد می نماید و قهرمانی اش دوباره میلیون ها نفر را به خیابان ها می کشد، اما این وسط به شدت باید از دوستی مدل خاله خرسه در حق این تیم عظیم و محبوب خودداری کرد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1397

به "از پرسپولیس حمایت کنید، اما دوستی خاله&zwnjخرسه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از پرسپولیس حمایت کنید، اما دوستی خاله&zwnjخرسه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید