ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق های استانی در اولویت است

به گزارش سفر به آنتالیا، آخرین نشست از سلسله جلسات دوره ای مدیران فناوری اطلاعات اتاق های سراسر کشور در سال 1399 به همت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران در راستای ارتقای هماهنگی ها و تبادل اطلاعات و دانش فنی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گشت.

ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق های استانی در اولویت است

نصیر کلباسی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با بیان اینکه این نشست ها در راستای ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق های کشور و هماهنگی بیشتر برگزار می شود و تا کنون به هم گرایی و ارتقای عملکرد واحدهای فناوری اطلاعات اتاق های سراسر کشور منجر شده است از ادامه این جلسات در سال آینده با هدف پاسخگویی حوزه فناوری اطلاعات به نیاز اتاق ها و فعالان اقتصادی کشور خبر داد.

کلباسی در خصوص نشست اخیر گفت: این نشست نیز مانند نشست های قبلی فنی-فرایندی بود و در آن به طور خاص موضوع ارتباط ECE و رفع چالش های موجود در اتوماسیون اداری بین اتاق­های سراسر کشور مورد توجه قرار گرفت.

او شرح داد: طبق برنامه ریزی های اجرا شده قرار است این نشست ها در سال آینده نیز در راستای انسجام بخشی و هماهنگی بیشتر واحدهای فناوری اطلاعات اتاق های کشور به صورت مستمر برگزار شود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1546

به "ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق های استانی در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق های استانی در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید