ابراهیمی: مسئولان همت نمایند و امکانات خوبی برای تیم ملی تدارک دیده گردد، همه می آیند تا بهترین عملکرد را در جام ملت ها داشته باشند

به گزارش سفر به آنتالیا، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، این تیم با برنامه ریزی و تدارکات مناسب آماده حضور پرقدرت در جام ملت های 2019 آسیا می گردد.

ابراهیمی: مسئولان همت نمایند و امکانات خوبی برای تیم ملی تدارک دیده گردد، همه می آیند تا بهترین عملکرد را در جام ملت ها داشته باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال گفت: بعد از جام جهانی، این کمپ تمرینی اول تیم ملی است تا عملکرد خوبی در جام ملت ها داشته باشیم. ان شاءالله تیم تکمیل می گردد و با برنامه ریزی هایی که انجام گردیده برای جام ملت ها آماده می شویم.

وی اضافه نمود: ان شاءالله بتوانیم با کوشش کادر فنی و همت بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی در جام ملت ها کسب کنیم و اتفاقات خوبی برای تیم ملی در این مسابقات بیفتد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا و امکاناتی که برای این موفقیت احتیاج داریم، گفت: امکانات و بازی های تدارکاتی که قبل از جام جهانی بود، شاید به اندازه تیم های دیگر نبود، اما با غیرت و همت بچه ها توانستیم عملکرد خوبی داشتیم. الان هم ان شاءالله مسئولان همت نمایند و امکانات و بازی های خوبی تدارک دیده گردد تا بچه ها با تمرکز بتوانند کارشان را انجام دهند و بتوانند عملکرد خوبی داشته باشد تا مردم خوشحال شوند.

ابراهیمی در واکنش به اینکه تیم های دیگر مانند ژاپن و کره هم برای قهرمانی به جام ملت ها می آیند، گفت: صددرصد همین طور است، در فوتبال بازی آسان نداریم به خصوص در جام ملت ها و جام جهانی همه می آیند که بهترین عملکرد را داشته باشند، انتظارات هم از تیم ملی بالاست، اما ان شاءالله با پشتکار بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 23

به "ابراهیمی: مسئولان همت نمایند و امکانات خوبی برای تیم ملی تدارک دیده گردد، همه می آیند تا بهترین عملکرد را در جام ملت ها داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: مسئولان همت نمایند و امکانات خوبی برای تیم ملی تدارک دیده گردد، همه می آیند تا بهترین عملکرد را در جام ملت ها داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید