تور هند ارزان: آیا هند کرونا را شکست داد؟

به گزارش سفر به آنتالیا، مسئولان بهداشتی هند به تازگی خبر داده اند که این کشور، کمترین مقدار ابتلا به کووید-19 را در 543 روز گذشته ثبت نموده است.

تور هند ارزان: آیا هند کرونا را شکست داد؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در روز گذشته (سه شنبه) کشور هند هفت هزار و 579 مورد ابتلای نو به ویروس کرونا را گزارش نموده که به گفته مسئولان بهداشتی، این مقدار کمترین افزایش در یک سال و نیم گذشته است و احتمال داده می گردد که کاهش تعداد مبتلایان به کووید-19در این کشور به علت واکسیناسیون و آنتی بادی های ناشی از ابتلای قبلی باشد.

رویترز در گزارشی در این باره آورده است: هند یکی از کشورهایی بود که از شیوع کرونا به شدت آسیب دید و حالا در شرایطی توانسته است کمترین مقدار ابتلا به کرونا را ثبت کند و این درحالیست که در هفته های اخیر در این کشور 1.35 میلیارد نفری، جشنواره های بزرگی برگزار شده است.

یک مدیر سابق موسسه ملی اپیدمیولوژی در این کشور نیز می گوید: حتی پس از این مراسم، افزایش شدیدی را در تعداد مبتلایان به کووید-19 شاهد نبودیم و به نظر می رسد به دلایل مختلفی که ضروری است آنالیز شوند، اکنون در شرایط امنی قرار گرفته ایم.

گزارش ها حاکیست 81 درصد از 944 میلیون بزرگسال این کشور حداقل یک دز واکسن زده و 43 درصد دو دز واکسن را تزریق نموده اند. در این کشور در عین حال واکسیناسیون برای افراد زیر 18 سال هنوز شروع نشده است.

به گزارش ایندیپندنت، هند تا به امروز بیش از 34.5 میلیون مورد ابتلا به کووید-19 گزارش داده است که آن را پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار می دهد. اگرچه گفته می گردد تعداد فوتی ها در هند بسیار بیشتر از آمار رسمی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1910

به "تور هند ارزان: آیا هند کرونا را شکست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: آیا هند کرونا را شکست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید