95 مدال بین المللی حاصل کار کشتی گیران خوزستانی

به گزارش سفر به آنتالیا، رییس هیات کشتی خوزستان از کسب 95 مدال رنگارنگ بین المللی توسط کشتی گیران استان در میادین جهانی و آسیایی خبر داد.

95 مدال بین المللی حاصل کار کشتی گیران خوزستانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدحسین مرعشیان شنبه 30 آذر گفت: بی شک کسب این تعداد مدال در 9 ماهه امسال کار بسیار سختی بود ولی با کمک همه دوستان و زحمات کشتی گیران و مربیان سازنده و همچنین روسای هیات های شهرستانی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان این مهم رقم خورد.

وی مطرح کرد: امیدواریم در سه ماهه پایانی امسال و سال 99 نیز با تلاش هایی که صورت می گیرد شاهد درخشش بیش از پیش کشتی خوزستان باشیم و امیدوارم با جدیت، پشتکار و تعامل بیشتری کارها را دنبال کنیم.

رییس هیات کشتی خوزستان ضمن تبریک نایب قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان گفت: این مقام، چهارمین عنوان جهانی سینا صنعت ایذه از آوردگاه باشگاه های جهان بوده و باعث افتخار است که یک تیم جوان و کاملا بومی در چنین رقابت های بزرگی حاضر شده و کسب مقام می کند.

مرعشیان اضافه نمود: این استان یکی از قطب های کشتی کشور است لذا با چشم انداز حضور قوی در المپیک آینده، حمایت مسؤولان از این رشته برای استفاده از تمام ظرفیت استان و افتخارآفرینی بسیار ضروری است. خوزستان همواره حرف اول را در کشتی فرنگی کشور زده و در ادوار مختلف نمایندگان شایسته ای در ترکیب تیم ملی کشورمان داشته است.

وی با بیان این که حضور مستمر کشتی گیران و مربیان استان در اردوهای تیم ملی ضمن افتخارآفرینی برای استان، بر تجربیات این ورزشکاران اضافه نموده و باعث تقویت هرچه بیشتر رده های پایه خواهد بود اضافه نمود: پیشرفت و توسعه کشتی استان در گرو تقویت زیرساخت ها بوده و برای حفظ جایگاه خود باید بستری مناسب برای رشد ورزشکاران فراهم کنیم.

مرعشیان گفت: کشتی گیران استان در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان نقش موثری در مقام آوری تیم ملی داشتند که این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای این رشته در خوزستان است.

وی اضافه نمود: یکی از برنامه های هیات برای تقویت رده های پایه و تیم های استان اعزام مربیان مطرح استان به اردوهای تیم ملی است تا از این طریق به پرورش کشتی گیران استان کمک شود.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این که تقویت بخش پایه جزو از اولویت های ما در هیات استان به شمار می رود گفت: بی شک توجه نکردن به این بخش و سرمایه گذاری نکردن روی رده های تیمی استان، در دراز مدت به بدنه کشتی آسیب می رساند.

وی اضافه نمود: رشته کشتی دیگر مانند گذشته نیست بلکه رشته هایی از قبیل کشتی سنتی، کشتی ساحلی، کشتی داپلین، کشتی با کمربند و کشتی کلاسیک به کشتی آزاد و فرنگی اضافه شده که این امر مسئولیت ما را در ادامه راه بیشتر می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 641

به "95 مدال بین المللی حاصل کار کشتی گیران خوزستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 مدال بین المللی حاصل کار کشتی گیران خوزستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید