213 راه چاره برای تقویت انگیزه طلبگی تدوین شد

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، این کتاب در 4 بخش شامل تعریف انگیزه، چرا در اینجا از انگیزه بحث می کنیم؟، عوامل و موانع انگیزشی پیش روی طلاب، راهکارهای ایجاد انگیزه و افزایش نشاط در میان طلاب تدوین شد.

213 راه چاره برای تقویت انگیزه طلبگی تدوین شد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

فصل آخر این کتاب به ارائه راهکارهای ایجاد انگیزه و افزایش نشاط در میان طلاب در سه ساحت توسط خود طلاب، توسط استادان و توسط مدیران و مسئولان مدارس پرداخته است.

آن گونه که در پیشگفتار این اثر اشاره شده، ضعف انگیزه در راستا حرکت طلبگی، یکی از آسیب های احتمالی است و این کتاب درصدد بررسی علل احتمالی بروز و ظهور این ضعف و ارائه راهکارهای تقویت و ارتقای آن است.

مدیریت مطالعات تربیتی و فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه در صدد است در آینده نزدیک با تدوین و انتشار مجموعه نوشتارها و کتاب هایی با موضوعات تربیتی و اخلاقی، گام هایی را در پیشگیری و رفع آسیب های احتمالی اخلاقی و تربیتی در حوزه های علمیه بردارد.

چاپ اول کتاب 213 راهکار جهت تقویت و ارتقای انگیزه طلبگی در قطع پالتویی به تیراژ 5 هزار نسخه انتشار یافته و علاقهمندان می توانند برای تهیه آن به سایت www.tahzib-howzeh.ir و یا www.fm24.ir مراجعه کرده و یا با شماره های تلفن 09190658050 و 02537841162 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1002

به "213 راه چاره برای تقویت انگیزه طلبگی تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "213 راه چاره برای تقویت انگیزه طلبگی تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید