14 ملی پوش تیم والیبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین شدند

به گزارش سفر به آنتالیا، فهرست بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

14 ملی پوش تیم والیبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین شدند

از سفر با سفر به پاتایا در بهار لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران از 18 تا 26 مرداد باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی شهر مانیل کشور فیلیپین رقابت کند.

اکرم قهرمانی پس از برگزاری سه دوره اردوی داخلی و همچنین یک اردوی خارجی در ویتنام و برگزاری چندین بازی تدارکاتی بازیکنان منتخب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام نمود که به توضیح زیر است:

زینب گیوه، مائده برهانی، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، فرانک بابلیان، الهام فلاح، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، مینا روستا، تهمینه درگزنی، ندا چملانیان و فرزانه زارعی؛ 14 ملی پوشی هستند که برای والیبال ایران در این رقابت ها توپ خواهند زد.

تیم ملی والیبال بانوان در شرایطی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می گردد که با توجه به مصدومیت شبنم علیخانی؛ این بازیکن تیم ملی والیبال بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی نخواهد کرد.

علیخانی در رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا در قزاقستان نیز از ناحیه ساعد دچار مصدومیت شده بود. پاسور تیم ملی والیبال بانوان در تمرینات آماده سازی روز یکشنبه نیز دچار مصدومیتی از ناحیه پا شد.

کادر فنی با توجه به اینکه علیخانی هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده و مصدومیت وی به طور کامل بهبود نیافته است، این بازیکن را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 671

به "14 ملی پوش تیم والیبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 ملی پوش تیم والیبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید