گلکسی A9 معرفی گردید؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه

به گزارش سفر به آنتالیا، دقایقی پیش، مدل 2018 گلکسی A9 که اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه است، رسما معرفی گردید. مدتی پیش سامسونگ مدل 2018 گلکسی A7 را معرفی کرد که از دوربین سه گانه بهره می برد و با افزودن یک دوربین تله فوتو، تعداد دوربین های این گوشی جدید به 4 عدد رسیده است. با بهره گیری از دوربین تله فوتو یا دوربین مجهز به لنز فوق واید، می توانید از زوم اپتیکال استفاده کنید یا منظره وسیع­تری را در فریم عکس جای دهید.

گلکسی A9 معرفی گردید؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه

دوربین تله فوتو زوم دو برابری را به ارمغان می آورد و از سنسور 10 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین اصلی هم مجهز به سنسور 24 مگاپیکسلی و یک لنز با دیافراگم F/1.7 است که برای عکاسی در محیط های تاریک عملکرد قابل توجهی دارد.

سومین دوربین از لنز فوق واید 120 درجه ای بهره می برد که مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین این گوشی از قابلیت هوش مصنوعی هم بهره می برد و با شناسایی مناظر مختلف، می تواند تنظیمات مختلفی را اعمال کند. در نهایت باید به دوربین 5 مگاپیکسلی اشاره کنیم که برای تشخیص عمق تعبیه شده و می تواند کیفیت حالت بوکه را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

نمایشگر 6.3 اینچی این گوشی از نوع AMOLED است و از رزولوشن 1080 در 2220 بهره می برد و فاقد بریدگی نمایشگر است. در بالای صفحه نمایش یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با لنزی که از دیافراگم F/2.0 بهره می برد، دیده می گردد. این یعنی گوشی گلکسی A9 در مجموع از 5 دوربین بهره می برد.

این گوشی در دو مدل مجهز به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد که البته هر دو مدل از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند و تا 512 گیگابایت هم می توانند از کارت حافظه microSD استفاده نمایند. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 660 است و انرژی آن را باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید. در بدنه این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می گردد و حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی تعبیه شده است. در ضمن این گوشی میان رده به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره می برد.

گوشی گلکسی A9 در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان)، در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی در کشورهای اروپای غربی با قیمت 599 یورو و در بریتانیا با قیمت 549 پوند روانه بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 59

به "گلکسی A9 معرفی گردید؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A9 معرفی گردید؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید