مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)

به گزارش سفر به آنتالیا، بهترین رستوران ها در ساحل بانگ سارای، در امتداد جاده ساحلی قرار دارند. در اطراف اسلکه، تعداد زیادی رستوران تایلندی با غذای دریایی مانند Rim Hat Seafood وجود دارد. مشتری اصلی این رستوران ها تایلندی ها هستند و بعضی از این رستوران ها حتی در ورودیشان تابلویی به زبان انگلیسی ندارند. با این حال تازگی مواد اولیه و کیفیت آماده سازی غذاها، این مکان ها را به برخی از بهترین رستوران هایی که در تور پاتایا می توانید پیدا کنید تبدیل کرده اند. بسیاری از مردم محلی و حتی مهاجران، تمام راه را از پاتایا یا استان های نزدیک به این منطقه می آیند تا از غذاهای عالی اینجا لذت ببرند. جلوتر در امتداد ساحل دکه های متحرکی که تا حدودی نیمه دائمی شده اند، غذاهای ساده تایلندی و تنقلات می فروشند. بسیاری از آن ها میزهایی در ساحل دارند که به شما اجازه می دهند روی زمین نشسته و غذا بخورید. چند تایی نیز میز و صندلی دارند.

مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)

تقریبا یک سوم ساحل بانگ سارای در اختیار اسکله ماهیگیران محلی است. خوشبختانه همچنان مقدار فراوانی شن وجود دارد و حضور یک اجتماع بزرگ از ماهیگیران به این معنی است که شما در تور تایلند در اینجا به تعداد فراوانی از رستوران های دریایی محلی درجه یک دسترسی خواهید داشت. بازدید از خود اسکله ها هم به شما دیدی از زندگی روزمره مردم پاتایا می دهد و از آن جذابتر می توانید سری هم به معبد بانگ سارای بزنید.

وقتی خورشید پایین می رود، کارهای کمی در ساحل بانگ سارای برای انجام دادن وجود دارد. گزینه هایتان در تور تایلند در اینجا محدود به تعداد انگشت شماری از کافه ها می شود. با دیدن نام های این کافه ها متوجه می شوید که بسیاری از مهاجرانی که اینجا زندگی می کنند بریتانیایی هستند. زندگی شبانه در بانگ سارای سبک چند نوشیدنی با یک گفت و گوی آرام را دارد. در اینجا خبری از آن کافه های معروف پاتایا نیست.

جاده ای که از میان پارک عبور می کند محل برپایی بازار واکینگ استریت بانگ سارای است که دومین دوشنبه هر ماه برگزار می شود. در این بازار گستره شگفت آوری از غرفه ها وجود دارد که بیشترشان خوراکی، غذاهای خیابانی و لباس می فروشند. این بازار در بین مردم محلی خیلی بیشتر از مسافران تور تایلند طرفدار دارد و در نتیجه در اینجا بسیاری از سوغات های معمول بازارهای تایلند مانند مجسمه های فیل را پیدا نخواهید کرد. قیمت ها نیز عموما خیلی پایین تر هستند. در منطقه اطراف ساحل بانگ سارای پایگاه نیروی دریایی Sattahip و زمین گلف نیروی دریایی قرار دارد. باغ گیاه شناسی نونگ نوچ و پارک آبی کارتون نتورک آمازون هم در این نزدیکی قرار دارند.

منبع مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)

انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1899

به "مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید