مدل فرش و قالی برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خانه

به گزارش سفر به آنتالیا، امروزه از انواع مختلف مدل فرش و قالی در اتاق نشیمن و پذیرایی خانه، عمدتا برای جمع کردن گروهی از مبلمان خانه بدور یکدیگر استفاده می گردد. این کار ترکیب بسیار زیبا و گرمی را در دکوراسیون اتاق نشیمن، پذیرایی، خواب و حتی اتاق غذاخوری خانه ایجاد می نماید بطوریکه بعداز ایجاد چنین چینشی در اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه، تصور محیط بدون فرش و قالی، مشکل و بعضا غیرقابل تحمل بنظر خواهد رسید. پهن کردن فرش یا قالی در اتاق نشیمن و چیدن مبلمان راحتی یا استیل خانه بدور آن از دیرباز تا کنون استفاده می شده و یکی از معدود تکنیک های طراحی است که به هیچ وجه از محبوبیت آن کاسته نشده و برعکس روز به روز افراد بیشتری مشتاق به استفاده از چنین طرح هایی می شوند.

مدل فرش و قالی برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خانه

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اما زمانی که قصد استفاده از فرش و قالی را در دکوراسیون داخلی خانه داریم باید با عناصر دیگر در طراحی مانند رنگ دیوارها یا رنگ مبلمان خانه وارد فرایند آزمون و خطا بشویم. فرش و قالی مدرن، کلاسیک یا آنتیک هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند اما مدل های کلاسیک و دستباف به دلیل غنی تر بودن رنگ هایشان باید طوری انتخاب شوند که با دیگر رنگ های موجود در خانه هارمونی داشته باشند. هارمونی در رنگ ها حتی از اندازه فرش و قالی انتخابی نیز مهم تر است. اگر دو دست مبلمان در خانه دارید، برای مثال در اتاق نشیمن از یک نیم ست راحتی استفاده می کنید و در پذیرایی خانه هم مبلمانی استیل قرار داده اید می توانید از دو دست فرش یا قالی با طرح های متفاوت بهره ببرید تا هر کدام از محیط ها شخصیت و کارکتر مخصوص به خودشان را داشته باشند اما حتما سعی کنید مدل های را انتخاب کنید که با رنگ های موجود در تِم کلی خانه هماهنگ باشند یعنی دو فرش یا قالی با طرح های متفاوت اما رنگ های نزدیک به هم مطمعنا بهترین ترکیب را دکوراسیون منزل شما بوجود خواهد آورد. در شکل های زیر مدل های مختلفی از فرش و قالی های شیک با سبک های گوناگون در اتاق نشیمن و پذیرایی خانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل فرش و قالی

منبع: اتاق
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1255

به "مدل فرش و قالی برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل فرش و قالی برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید