فقط افراد خلاق می توانند این معما را در 7 ثانیه حل نمایند

به گزارش سفر به آنتالیا، بازی های فکری می توانند هوشمندانه هوش و ویژگی های شخصیتی ما را تعیین نموده و در عین حال ما را سرگرم نمایند. در ادامه یک تصویر نو آورده ایم که اگر به موقع بتوانید آن را حل کنید نشان می دهد که شما یک متفکر خلاق هستید.

فقط افراد خلاق می توانند این معما را در 7 ثانیه حل نمایند

معمای تصویری که به تازگی منتشر شده به افراد این امکان را می دهد تا اندازه هوش و خلاقیت خود را بسنجند.

کاری که باید انجام دهید نسبتا ساده است - چهار رشته نخ وجود دارد که به یک موز منتهی می گردد. وظیفه شما این است که قبل از تمام شدن زمان، بگویید که کدام رشته نخ به میوه می رسد.

ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما تصویر در زاویه ای گرفته شده که می تواند موجب ایجاد خطای دید گردد و با داشتن زمانی کمتر از 10 ثانیه، حل آن می تواند نسبتا چالش برانگیز باشد.

در حین حل معما، باید به تصویر بسیار دقیق نگاه کنید و بین رشته هایی که دارای برچسب یک تا چهار هستند، یکی را انتخاب کنید. پس دکمه آغاز تایمر را بزنید و مهارت های تحلیلی تان را به آزمایش بگذارید.

اگر نتوانستید به موقع پاسخ را پیدا کنید نگران نباشید. ما نتیجه را به وضوح برای شما در ادامه به اشتراک گذاشته ایم. قبل از اینکه نگاه کنید، توصیه اصلی ما این است که فقط با غریزه خود پیش بروید و در خصوص چیزی بیش از حد فکر نکنید.

اگر به رشته ها نگاه کنید، ممکن است فکر کنید که رشته سوم به موز وصل شده است، اما این درست نیست.

برای دریافت پاسخ کمی پایین تر بروید…

اگر حدستان رشته دوم است باید به شما تبریک گفت. زیرا اگر بخواهید آجر درون تصویر را بردارید، می بینید که نخ دوم مستقیما به موز منتهی می گردد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2269

به "فقط افراد خلاق می توانند این معما را در 7 ثانیه حل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط افراد خلاق می توانند این معما را در 7 ثانیه حل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید