صادقی: نگرانی از صندلی خودم ندارم، داماش حریف آسانی نیست

به گزارش سفر به آنتالیا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با داماش گیلانیان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کار دشواری خواهد داشت.

صادقی: نگرانی از صندلی خودم ندارم، داماش حریف آسانی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گیلانیان در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی گفت: داماش یک تیم منظم و بابرنامه است و بازی سختی مقابل این تیم داریم. تیم داماش گیلانیان سال گذشته در فینال جام حذفی، پس نمی تواند حریف آسانی باشد. امیدوارم با توجه به امتیاز میزبانی ما پیروز میدان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که نگرانی از تغییر صندلیش در سایپا ندارد، توضیح داد: وقتی به سایپا آمدم با مدیران باشگاه برنامه ریزی کردیم که ظرف 3 سال آینده تیم خوب و باقدرتی داشته باشیم و بازیکنان مان روز به روز باتجربه تر شوند. هیچ نگرانی از تغییر صندلی خودم ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: فقط مجید علییاری مصدوم است و بازیکن محرومی نداریم.

صادقی در خاتمه در مورد حضور تماشاگران داماش اعلام نمود: تماشاگر زیادی نداریم. در بازی قبل مان هم مقابل تماشاگران تراکتور هم مسئله ای نداشتیم و بازی مان را انجام می دهیم. فکر نمی کنم تماشاگران داماش بیشتر از طرفداران تراکتور باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 413

به "صادقی: نگرانی از صندلی خودم ندارم، داماش حریف آسانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نگرانی از صندلی خودم ندارم، داماش حریف آسانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید