سماجت دوست داشتنی استقلال در صدر، شاگردان مجیدی آهن را خم کردند

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، آخرین دیدار از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:10 دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به سرانجام رسید. کوین یامگا در دقیقه 54 برای آبی پوشان گل زد.

سماجت دوست داشتنی استقلال در صدر، شاگردان مجیدی آهن را خم کردند

استقلال در این دیدار را ترکیب سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا(90 آرمان رمضانی)، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی(64 ابوالفضل جلالی)، محمد دانشگر، امیرحسین حسین زاده(76 عزیزبک آمانوف) و رودی ژستد(90 ارسلان مطهری) به میدان رفت.

زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرهاد مجیدی از داور این دیدار کارت زرد گرفتند.

شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی این بازی را آغاز کردند که پرسپولیس به عنوان جدی ترین تعقیب کننده آنها دیدار هفته هفدهمش برابر نساجی را با پیروزی پشت سر گذاشت و همچنان منتظر لغزش رقیب سنتی بود. به همین علت مجیدی تیمش را برای رسیدن به سه امتیاز و حفظ فاصله با سرخپوشان به میدان فرستاد.

با این حال در نیمه اول این ذوب آهن بود که فرصت های بهتری را برای رسیدن به گل داشت و حملات بیشتری را روی دروازه آبی پوشان پی ریزی کرد. البته استقلال هم چند موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما زهر حملات آنقدر نبود که بتواند دروازه تیم اصفهانی را با خطر جدی روبرو کند.

در دقیقه 38 ذوب آهن روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را به طور جدی تهدید کرد اما سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی شوت کاپیتان ذوب را به کرنر فرستاد.

آبی پوشان نیمه دوم را با شرایطی متفاوت آغاز کردند و برخلاف این که در نیمه اول نتوانسته بودند موقعیت زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنند، با نظم و آرامش بیشتر کار را پیش بردند و مزد این خوب بودن را هم با گل برتری گرفتند.

در دقیقه 54 یامگا توپ ارسالی از جناح چپ را با ضربه سر به تور دروازه ذوب آهن چسباند تا شاگردان فرهاد مجیدی مزد برتری در نیمه دوم را با گل بگیرند. پس از این گل ذوب آهن بازهم برای رسیدن به دروازه حریف تلاش کرد و چند دقیقه بعد توپ را به تیر دروازه استقلال هم زد اما تا دقیقه 80 نتوانست کاری از پیش ببرد.

دقایق انتهای هر چه ذوب آهن برای رسیدن به گل تساوی عجله داشت این بازیکنان استقلال بودند که با آرامش کار را دنبال می کردند و در پی حفظ نتیجه بودند تا با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان صدرنشین لیگ بیست و یکم در انتها هفته هفدهم باشند. در دقیقه پنجم وقت اضافه دروازه استقلال تا آستانه باز شدن پیش رفت اما ضربه بازیکن ذوب آهن از فاصله اندک به بیرون رفت.

استقلال با این پیروزی 41 امتیازی شد و همچنان به صدرنشینی اش در لیگ برتر ادامه داد. شاگردان مجیدی با پیروزی در هفته هفدهم لیگ برتر فاصله سه امتیازی خود با پرسپولیس و 9 امتیازی با سپاهان را حفظ کردند تا همچنان شانس اول قهرمانی در این دوره از مسابقات باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2058

به "سماجت دوست داشتنی استقلال در صدر، شاگردان مجیدی آهن را خم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سماجت دوست داشتنی استقلال در صدر، شاگردان مجیدی آهن را خم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید