سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری کلاهبرداری اطلاع داد که 430 میلیون تومان بار مشتری را به سرقت برده بود.

سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی از دستگیری کلاهبرداری خبرداد که با سرقت 430 میلیون تومان بار مشتری متواری شده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی گفت: پرونده ای از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران با موضوع کلاهبرداری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد که در این رابطه، شاکی بیان کرد برای خرید خشکبار و حبوبات به بازار رفتم و پس از خرید اجناس به ارزش چهارصد و سی میلیون تومان برای حمل آن ها از شبکه های اجتماعی اقدام به کرایه یک دستگاه نیسان آبی رنگ کردم که پس از برقراری تماس تلفنی راننده به محل بارگیری اجناس مراجعه و پس از توافق اولیه برای حمل آن ها به مقصد، کلیه بار را تحویل وی دادم و به محل تحویل اجناس مراجعه کردم تا آن ها را تحویل بگیرم، ولی متاسفانه راننده خودروی مذکور، دیگر جوابگوی تلفن نبود و تلفن همراه خود را خاموش نموده بود.

وی توضیح داد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده در دستور کار تیم کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه چهارم نهاده شد و کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع بزه اقدام به آنالیز دوربین های مداربسته نموده و پیروز می شوند شماره خودروی نیسان را استخراج و مالک خودرو به نام حمید را شناسایی نمایند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی توضیح داد: تصاویر بدست آمده از حمید به رویت شاکی رسید و بعد از شناسایی کلاهبردار و مکاتبات قضایی مربوطه دستور توقیف خودروی نیسان و جلب متهم اخذ و در ادامه کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم آدرس متهم را شناسایی نموده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

مجیدی اضافه کرد: حمید پس از دستگیری ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد، اما پس از تحقیقات اولیه و به کارگیری شیوه های پلیسی به کلاهبرداری حبوبات معترف و بیان داشت اموال را نزد فرزند خویش به اسم مجتبی مخفی نموده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهین گفت: با اخذ دستور قضایی محل اختفاء اموال شناسایی و بیش از 90 درصد آن ها کشف و به پایگاه منتقل شد که متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان و کلیه اموال نیز با هماهنگی با مرجع قضائی تحویل شاکی شد لذا با توجه به شیوه و شگرد متهم کوشش ها جهت شناسایی سایر شکات همچنان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1728

به "سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید