رایان رینولدز در هالیوود ستاره دار شد

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرگزاری مهر: رایان رینولدز بازیگر کانادایی با حضور خانواده اش در مراسم ستاره دار شدنش در پیاده روی مشاهیر هالیوود حضور یافت.

رایان رینولدز در هالیوود ستاره دار شد

به نقل از رویترز، بازیگر ددپول در حالی از ستاره اش در پیاده روی مشاهیر هالیوود رونمایی کرد که شماری از طرفدارانش با لباس ددپول شخصیتی که وی در نقش آن بازی نموده بود در این مراسم حاضر شده بودند.

این بازیگر متولد کانادا با حضور مادرش، برادرها و برادرزاده ها و نیز همسرش (بلیک لاولی که بازیگر است) و فرزندانش، ستاره اش را رونمایی کرد.

رینولدز پس از این مراسم که در لس آنجلس برگزار گردید، گفت: این لحظه ای خاص است که فقط یک بار در طول زندگی ممکن است نصیب یک هنرمند گردد و اگر قرار بود این لحظه را بدون خانواده ام تجربه کنم خیلی غمگین می شدم.

سال 2016 سال خوبی برای این بازیگر 40 ساله بود و او با فیلم ابرقهرمانی ددپول که با بودجه 58 میلیون دلاری ساخته و با اقبالی غیرمنتظره روبه رو شد و بیش از 780 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد، پیروز ظاهر شد.

او برای بازی در این فیلم از برندگان جوایز منتخب منتقدان شد که هفته پیش برندگانش را بیان کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش کمدی و سرگرمی ساز را دریافت کرد.

رینولدز درباره ظرفیت ادامه فیلم ددپول گفت نمی تواند در این باره چیزی بگوید. وی گفت: هر چند چیزی در این باره برای گفتن وجود ندارد، اما من هم اجازه ندارم چیزی در این باره بگویم. رییس استودیو باید درباره این چیزها حرف بزند و اگر من چیزی بگویم حتما اخراج خواهم شد.

رینولدز بازیگری را از سال 1990 شروع کرد و در فیلم هایی چون خاستگاه مردان ایکس: ولورین، تد، زنی با لباس طلایی رنگ و مجرم بازی نموده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 526

به "رایان رینولدز در هالیوود ستاره دار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایان رینولدز در هالیوود ستاره دار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید