علت حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال تعیین شد، مددی گفت دارم می روم

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: برای شکایت یکی از بازیکنان سابق استقلال به باشگاه رفتم تا با وکیل نامه ای را تنظیم کنم.

علت حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال تعیین شد، مددی گفت دارم می روم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فتح الله زاده در مورد دلایل حضورش در باشگاه استقلال گفت:به خاطر یک مساله دادگاهی با یکی از بازیکنان به محل باشگاه رفتم و علت دیگری نداشت.

وی در مورد اینکه آیا اتفاقی رخ داد که به باشگاه رفت گفت: یکی از بازیکنان چک هایی که من به بازیکنان قبلی داده بودم را برگشت زده و امروز برای نوشتن لایحه و ارسال به دادگاه به ساختمان باشگاه رفتم و نامه را در حضور وکیل باشگاه نوشتیم و ارائه کردیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته مساله خاصی نیست و هر چند وقت یکبار از این شکایت ها از ما می گردد!(باخنده)

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با احمد مددی ملاقات کرد یا خیر گفت: بله، او را دیدم و اتفاقا با هم صحبت کردیم. او هم در حال جمع آوری مدارک و کارهای باشگاه بود و گفت می خواهد برود.وی تاکید نمود: من زیاد فرصت نکردم با او حرف بزنم چون در باشگاه سرش خیلی شلوغ بود اما معتقد بود مدیر تازه که بیاید کارها را تحویل می دهد و از او استقبال هم خواهد نمود.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1830

به "علت حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال تعیین شد، مددی گفت دارم می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال تعیین شد، مددی گفت دارم می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید