حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، واکنش مجیدی به اعتراض حقیقی و توپی که از خط رد شد

به گزارش سفر به آنتالیا، پس از گل تیم فوتبال استقلال به گل گهر سیرجان، فرهاد مجیدی به اعتراض های علیرضا حقیقی، دروازه بان حریف واکنش نشان داد.

حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، واکنش مجیدی به اعتراض حقیقی و توپی که از خط رد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت 21:50 امشب (آدینه) در هفته بیست وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

پیش از شروع بازی، اعضای دو تیم در برنامه نه به اعتیاد شرکت کردند. روبه روی صندلی هم بنرهای عظیم نه به اعتیاد نصب شده است.

فرهاد مجیدی، قبل از سوت داور به سمت امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر و سابق خود رفت. علیرضا حقیقی، دروازه بان گل گهر هم برخورد گرمی با بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال داشت.

تعدادی از بازیکنان استقلال به سمت قلعه نویی رفتند، از آن طرف هم آرمین سهرابیان و بهنام برزای به سمت نیمکت استقلال رفتند.

گل اول استقلال در حالی به ثمر رسید که یاری داور پس از اینکه دید توپ از خط عبور نموده ، پرچمش را به نشانه گل بالا برد. حقیقی، دروازه بان گل گهر اعتقاد داشت توپ از خط عبور ننموده و به سمت یاری داور رفت و اعتراض شدیدی کرد.

پس از چند دقیقه دوباره حقیقی به یاری داور اعتراض کرد و گفت چرا با تاخیر پرچم زدی که توپ گل شده است؟ در این لحظه که بازیکنان ذخیره گل گهر اشاره می کردند بهتر است بازی را از سر بگیرد، فرهاد مجیدی به سمت حقیقی رفت و با به کار بردن لفظ انگلیسی یاری داور به او گفت توپ دو متر از خط رده شده و بهتر است فیلمش را ببیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1784

به "حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، واکنش مجیدی به اعتراض حقیقی و توپی که از خط رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، واکنش مجیدی به اعتراض حقیقی و توپی که از خط رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید