بیوک Velite برقی برای خریداران چینی

به گزارش سفر به آنتالیا، جنرال موتورز که هم اکنون با دو مدل الکتریکی کادیلاک سی تی 6 PHEV و خودرو کوچک بائوجون E100 در بازار چین حاضر است، بنا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال تنها پیروز شده 22 هزار نسخه فروش داشته باشد.

بیوک Velite برقی برای خریداران چینی

خبرنگاران| جنرال موتورز تصمیمات بزرگی برای بازار چین دارد و یکی از آن ها حرکت به سمت فراوری مدل های الکتریکی است. این برنامه که مختصات آن عرضه 10 مدل کاملا الکتریکی از ابتدای سال 2020 است، با مشکلاتی روبرو است که یکی از آن ها فراوری انبوه باتری های بردبلند برای اتومبیل های برقی جدید است.

به گزارش خبرنگاران، این وضعیت باعث شده تا زمان رونمایی از بیوک ولایت6 (Velite 6) که نخستین خودرو این برنامه بوده و محصولی پلاگین هیبرید است به وقت دیگری موکول گردد. جنرال موتورز که پیشتر برنامه داشت این خودرو را تا انتهای سال 2018 به بازار چین عرضه کند، فعلا هیچ زمان دیگری برای این کار مشخص نکرده است. این موضوع از آن جهت خطرناک است که اگر شرکت نتواند تا سال 2020 سهم مناسبی از بازار خودرو های الکتریکی چین کسب کند، بایستی به برنامه های خود در این حوزه انتها دهد.

جنرال موتورز که هم اکنون با دو مدل الکتریکی کادیلاک سی تی 6 PHEV و خودرو کوچک بائوجون E100 در بازار چین حاضر است، بنا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال تنها پیروز شده 22 هزار نسخه فروش داشته باشد. این بحران که ناشی از عدم تامین این قطعه از سوی بعضی فراوریکنندگان نظیر سامسونگ و توشیبا است، موجب شده تا هزینه فراوری در چین که همیشه پایین و به صرفه بود دیگر چندان به صرفه نیست.

با تور چین همراه باشید

منبع: فرادید
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 150

به "بیوک Velite برقی برای خریداران چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوک Velite برقی برای خریداران چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید