این هیولای آفرودی از دل جنگ ستارگان آمده!، عکس

به گزارش سفر به آنتالیا، گجت نیوز نوشت: کارلمن کینگ Zr به عنوان یک هیولای 10 سیلندر آفرودی در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی گردید. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند آفرودی آشنا می شویم.

این هیولای آفرودی از دل جنگ ستارگان آمده!، عکس

شرکت کارلمن کینگ در نمایشگاه خودروی شانگهای چین سه محصول تازه خود را با نام های Zr، Ti و Pt به معرض نمایش گذاشت. نام این خودروها بر اساس جدول تناوبی انتخاب شده و Zr نماد عنصر زیرکنیوم، Pt نماد پلاتینیم و Ti نماد تیتانیوم است. در این مقاله با ویژگی های این شاسی بلند آفرودی آشنا می شویم.

مشخصات کارلمن کینگ Zr

Karlmann King Zr که طبق شاسی بلند فورد F-450 توسعه پیدا نموده از یک موتور 6.8 لیتری 10 سیلندر بهره می برد و می تواند قدرتی برابر با 400 اسب بخار را به فراوری برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 140 کیلومتر برساعت اعلام شده است. این خودرو در کابین نیز از ویژگی هایی چون نورپردازی محیطی، تلویزیون تاشو، یخچال، ماشین اسپرسو و میزهای تاشو نیز بهره می برد.

این خودرو در قالب یک آفرود دو در با ظرفیت حمل 5 نفره طراحی شده است. طراحان برای این خودرو درهای قیچی را در نظر گرفتند که این طراحی هنگام آفرود بسیار مناسب خواهد بود. این خودرو آماده فراوری بوده و قرار است فقط 10 دستگاه از آن به فراوری برسد که البته قیمت هر دستگاه 175 هزار دلار خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2262

به "این هیولای آفرودی از دل جنگ ستارگان آمده!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هیولای آفرودی از دل جنگ ستارگان آمده!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید