انگلیس مدیران شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای نامناسب می داند

به گزارش سفر به آنتالیا، بر اساس قوانین جدید که در انگلیس در حال تصویب است، از این پس مدیران و روسای شبکه های اجتماعی شخصا مسئول محتوای مضری هستند که به وسیله این شبکه ها ارسال می گردد.

انگلیس مدیران شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای نامناسب می داند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، بر طبق قانون پیشنهادی یادشده مدیران شبکه های اجتماعی از نظر قانونی مسئول حفاظت از کاربران خود بوده و اگر جلوی انتشار محتوای نامناسب و مضر را در شبکه های مذکور نگیرند، مجازات خواهند شد.

این قانون که توسط وزارت کشور انگلیس تنظیم شده رگولاتوری این کشور را مسئول آنالیز و پیگیری قانون مذکور نموده تا شرکت های اینترنتی موظف به رعایت و ایفای مسئولیت های خود شوند و خود را در این زمینه مسئول بدانند. همچنین شبکه های اجتماعی موظف به جبران خسارات وارده به کاربران خود در صورت ارسال محتوای مضر و نامناسب هستند.

در صورت بی توجهی مدیران شبکه های اجتماعی، رگولاتور حق اعمال جریمه، بلوکه کردن دسترسی به سایت شبکه اجتماعی و حتی محاکمه مدیران شبکه اجتماعی را خواهد داشت. دولت انگلیس هم اکنون در حال مذاکره با سازمانهای نظارتی مانند آفکام Ofcom برای نهایی کردن این قانون و آنالیز فرایندهای اجرایی آن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 171

به "انگلیس مدیران شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای نامناسب می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس مدیران شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای نامناسب می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید