آپدیت نو سونیک فرانتیرز چالش های تازه و حالت عکاسی را به بازی اضافه می نماید

به گزارش سفر به آنتالیا، بازی سونیک فرانتیزر (Sonic Frontiers) حدود یک سال پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و راه جدیدی را برای عناوین سونیک شروع کند. سگا (Sega) عملکرد خوبی در بازی فرانتیرز داشت و سونیک را از چارچوب چندین ساله خود خارج کرد. سونیک فرانتیرز یک بازی در سبک منطقه باز (Open Zone) و پلتفرمر است. همینطور اینکه عناصر اکشن نیز برای مجذوب کننده شدن در این بازی وجود دارد.

آپدیت نو سونیک فرانتیرز چالش های تازه و حالت عکاسی را به بازی اضافه می نماید

حال سگا اعلام نموده که یک به روزرسانی سه گانه برای این بازی عرضه خواهد نمود. منظور از سه گانه جلوه بصری، صدا و سرعت بازی است. این به روزرسانی سونیک فرانتیرز را برای سال 2023 آماده نموده و به طور کلی تغییرات خوبی در آن ایجاد می نماید. همینطور اینکه سه حالت نو به بازی اضافه شده تا سونیک فرانتیرز جذابتر بشود.

یکی از حالت های نو اضافه شده، بخش چالش ها است. زمانی که بازیکنان بازی سونیک فرانتیرز را به اتمام برسانند، به بخش چالش ها دسترسی پیدا خواهند کرد. این بخش دارای دو قسمت سایبر اسپیس (Cyber Space) و بتل راش (Battle Rush) است. سایبر اسپیس یک چالش خاص است که زمان در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به این معنا که کاربر باید چندین مرحله را در یک بازه زمانی خاص به اتمام برسانند. در حالت بتل راش نیز بازیکنان باید در یک بازه زمانی خاص دشمنان خود را از بین ببرند.

در بخش تنظیمات نیز حالت تصویربرداری (Photo Mode) اضافه شده است. شما می توانید در محیط زیبای بازی سونیک فرانتیرز تصاویر بسیار زیبایی ثبت کنید. حال با این حالت نو دست شما به طور کامل باز بوده و می توانید صحنه های بسیار زیبایی را خلق کنید. در حالت تصویربرداری دوربین کاملاً آزاد بوده و به همین علت آزادی عمل کاربر بسیار زیاد است.

یکی از موارد جالب اضافه شده به بازی جوک باکس (Juke Box) است. بازیکنان می توانند آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب نموده و در طول بازی به آن گوش دهند. در این جوک باکس 53 آهنگ مختلف وجود داشته که 13 عدد از آن ها نو هستند. همینطور اینکه تعداد دیگری آهنگ وجود داشته که کاربران در طول مسیر می توانند آن را باز نمایند.

در آینده نیز سگا برای سونیک فرانتیرز به روزرسانی های دیگری با محتوای بیشتر عرضه خواهد نمود. بازی سونیک فرانتیرز در اصل آغاز یک مسیر نو برای این عناوین است و به همین علت پشتیبانی از آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2255

به "آپدیت نو سونیک فرانتیرز چالش های تازه و حالت عکاسی را به بازی اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو سونیک فرانتیرز چالش های تازه و حالت عکاسی را به بازی اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید