با شهر ونکوور کانادا آشنا شوید

به گزارش سفر به آنتالیا، ونکوور شهری مجذوب کننده و دوست داشتنی در جنوب غربی کانادا است. در شهر ونکوور کانادا هیاهوی یک کلانشهر و طبیعت با یکدیگر ترکیب شده اند و این شهر چند فرهنگی که در کنار ساحل اقیانوس و طبیعت بکر کوهستان و جنگل قرار گرفته است را به یکی از برترین شهرهای جهان تبدیل نموده اند.

با شهر ونکوور کانادا آشنا شوید

ونکوور شهری است پر از آسمانخراش های سر به فلک کشیده و پر زرق و برق، محله های دوست داشتنی، فروشگاه ها و رستوران های متعدد و پارک های بزرگ و بینظیر. در واقع یک پیاده روی در خیابان های ونکوور کانادا، مملو از تجربیات زیبا و حس های دوست داشتنی است که این شهر به شما هدیه می نماید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

درباره ونکوور کانادا

ونکوور نه تنها یکی از برترین شهرهای کانادا به شمار می آید، بلکه از برترین شهرهای جهان است و در سال های پیاپی، جایگاه بالایی در لیست برترین شهرهای جهان برای زندگی داشته است. امکانات متعدد، سطح بالای رفاه زندگی و محلات زیبا و دوست داشتنی از جمله دلایلی هستند که این جایگاه را برای ونکوور به ارمغان می آورند.

بخش های مختلف ونکوور هر کدام ویژگی های خاصی دارند. به عنوان مثال مرکز شهر ونکوور بسیار مدرن و به روز است، منطقه صنعتی این شهر کاملا پیشرفته است و منطقه ها مسکونی نزدیک به ساحل کاملا آرام و دلنشین است.

محله وست اند پر از رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی است که می توانند یک بعد از ظهر دل انگیز برای شما رقم بزنند. محله ییل تاون که از منطقه ها صنعتی قدیمی است، امروزه به مرکز بوتیک ها و طراحان لباسی تبدیل شده که گالری های خود را در انبارها و سوله های قدیمی برپا نموده اند. بعلاوه تعدادی از برترین رستوران های ونکوور نیز در این منطقه قرار گرفته است.

بعلاوه محله گاستاون که قدیمی ترین محله ونکوور است به همراه مرکز شهر ونکوور، از برترین منطقه ها برای گشت و گذار و خرید است زیرا بیشتر مراکز خرید ونکوور در این منطقه قرار دارند.

افزایش شمار مهاجران به شهر ونکوور کانادا در سال های اخیر باعث شده است تا این شهر فرهنگ های مختلف و متنوعی را در کنار یکدیگر داشته باشد. محله چینی های یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین محله های ونکوور است که انواع مختلفی از رستوران های و فروشگاه ها و بازارهای چینی را در آن پیدا خواهید کرد. بعلاوه خیابان کامرشال درایو نیز پر از کافه های ایتالیایی است.

بعلاوه ونکوور یک شهر رویایی برای عاشقان فعالیت های ورزشی و طبیعت گردی است. منطقه ها ساحلی اطراف ونکوور، پارک بزرگ استنلی و طبیعت بکر بیرون شهر باعث شده است تا در تمامی ایام سال، ورزشکاران مختلفی را ببینید که در این منطقه ها در حال ورزش و فعالیت هستند.

همین موارد باعث شده است تا علاوه بر سفر به این شهر، زندگی در ونکوور نیز هواداران بسیاری پیدا کند و افراد متعددی در پی مهاجرت به کانادا و شهر ونکوور باشند.

جغرافیا و آب و هوای ونکوور

اما با اینهمه تعریف، بهتر است بدانیم که ونکوور کانادا کجاست؟ همانگونه که گفتیم، ونکوور شهری در جنوب غربی کشور کانادا و در استان بریتیش کلمبیا است و تنها 20 کیلومتر با مرز آمریکا فاصله دارد. ونکوور اگرچه مرکز استان بریتیش کلمبیا نیست، اما با بیش از 5 میلیون جمعیت، پرجمعیت ترین شهر این استان و سومین شهر پرجمعیت کشور کانادا است. بعلاوه این شهر پرتراکم ترین شهر در سرتاسر کشور کانادا و پنجمین شهر پرتراکم قاره آمریکای شمال به شمار می رود.

اگر به نقشه ونکوور نگاه کنید، متوجه می شوید این شهر در واقع یک شبه جزیره است. ونکوور از سه جهت شمال، غرب و جنوب از طریق آب محاصره شده است و تنها از طرف شرق به خاک کانادا متصل است. البته نباید این شهر را با جزیره ونکوور که در نزدیکی آن قرار گرفته است اشتباه بگیرید!

این شهر در منطقه زمانی -7 GMT قرار گرفته است و بدین معنی است که در ونکوور ساعت 10:30 از ایران عقب تر است

ونکوور از سه جهت شمال، غرب و جنوب از طریق آب محاصره شده است و تنها از طرف شرق به خاک کانادا متصل است

آب و هوای ونکوور به لطف اقلیم اقیانوسی، در زمستان ها معتدل و در تابستان ها گرم است. اگرچه در زمستان ها در خود ونکوور برف چندانی نمی بارد، اما کوه های شمال شهر برترین منطقه برای ورزش های زمستانی است. آب و هوای این شهر در بهار و پاییز بسیار دلپذیر و دوست داشتنی است اما بارش باران نیز در این فصول از سال معمول است.

اما فصل تابستان به خاطر هوای دلنشین، روزهای بلند و تابش آفتاب، برترین زمان برای لذت بردن از شهر ونکوور و طبیعت زیبای استان بریتیش کلمبیا در اطراف این شهر است.

جاذبه های گردشگری ونکوور

شهر ونکوور یکی از برترین مقصدهای گردشگری کشور کانادا است و سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی ونکوور، به این شهر سفر می نمایند. پیشنهاد می کنیم شما نیز یکبار تصاویر شهر ونکوور کانادا را ببینید، بی شک شیفته این شهر خواهید شد. در ادامه با تعدادی از جاهای دیدنی ونکوور آشنا خواهیم شد:

پارک استنلی: یکی از بزرگترین پارک های شهری آمریکای شمالی که تقریبا به طور کامل با دریا محاصره شده است. این پارک طبیعت بینظیر و طیف گسترده ای از مسیرهای پیاده روی، دریاچه ها، تپه ها و … را داراست.

جزیره گرنویل: شبه جزیره ای در شمال ونکوور با کافه ها و گالری های متعدد. بعلاوه بازار جزیره گرنویل نیز یکی از برترین مراکز خرید ونکوور به شمار می آید.

آکواریوم ونکوور: اولین آکواریوم عمومی کانادا که یک زیست بوم دریایی را به طور کامل بازسازی نموده است. در این آکواریوم می توانید انواع و اقسام ماهی ها و حیوانات دریایی را از نزدیک مشاهده کنید.

منبع: ققنوس
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1970

به "با شهر ونکوور کانادا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شهر ونکوور کانادا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید