هزینه اجاره استادیوم آزادی برای فینال: 112 میلیون تومان

به گزارش سفر به آنتالیا، اجاره بهای استادیوم آزادی برای هر بازی در سال گذشته 70 میلیون تومان بود که سال جاری بیش از 40 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

هزینه اجاره استادیوم آزادی برای فینال: 112 میلیون تومان

به گزارش خبرنگاران ، برگزاری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی 112 میلیون تومان برای پرسپولیس آب خورد و می گویند این نرخِ مصوب و جدید این باشگاهن برای اجاره وزشگاه است. اجاره بهای استادیوم آزادی برای هر بازی در سال گذشته 70 میلیون تومان بود که سال جاری بیش از 40 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

البته به گفته فرهاد نیکوخصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی قیمت کارشناسی اجاره این استادیوم باید از فروردین با افزایش 10 تا 20 درصدی محماسبه می شده که با چند ماه تاخیر این رخ داده است اما به هر حال پرسپولیس و حتی استقلال مجبورند برای هر بازی خانگی 112 میلیون تومان بپردازند که این رقم برای بازی روز شنبه برابر کاشیما هم پرداخت خواهد شد.

اما آیا با توجه به حساسیت فینال ممکن است تخفیفی برای اجاره استادیوم در این بازی لحاظ گردد؟ یا با لحاظ کردن اهمیت بازی، حضور گسترده مسئولان و تماشاگران و درآمدی که از این بازی نصیب پرسپولیس می گردد، رقم اجاره برای این تک بازی افزایش خواهد داشت؟

مصطفی رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفته: اینکه اجاره استادیوم آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تغییری در جهت افزایش و یا کاهش نرخ مصوب داشته باشد، بعید است چرا که قیمت کارشناسی معین شده برای دیدارهای خانگی، تمام بازی ها در همه سطوح و همه تورنمنت ها را شامل می گردد.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 82

به "هزینه اجاره استادیوم آزادی برای فینال: 112 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اجاره استادیوم آزادی برای فینال: 112 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید