مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا تشخیص سرطان با هوش مصنوعی

به گزارش سفر به آنتالیا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا تشخیص سرطان با هوش مصنوعی

گروه خودروسازی مرسدس بنز از جدیدترین طرح مفهومی خودرو الکتریک خودران خود رونمایی کرد. این طرح مفهومی با استقبال شدید علاقه مندان به خودرو در نمایشگاه CES2019 روبرو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در جریان برگزاری نمایشگاه CES2019 یک شرکت ژاپنی از نوعی فروشگاه هوشمند پرده برداری نموده که می تواند ضمن اسکن سریع چهره کاربران برترین مشاوره زیبایی را به آنان ارائه دهد و در خرید لوازم آرایشی نیز به کاربران یاری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران و پزشکان آمریکایی با استفاده از داده های چینی ها موفق شده اند نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی را طراحی نمایند که می تواند هر نوع توده سرطانی را در سریع ترین حالت ممکن شناسایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدیدترین روبات تعاملی و خانگی سال در جریان نمایشگاه CES2019 معرفی گردید. این روبات که Kiki نام دارد، می تواند تبدیل به برترین دوست شما گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی از رقبای شرکت AT & T می گویند سرویس اینترنت 5G این شرکت از اساس گمراه نماینده و فریبکارانه است چرا که خبری از اینترنت 5G نیست و این شرکت درواقع همان اینترنت 4G را به اسم 5G به کاربران ارائه می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از کارکنان سابق فیسبوک در یک افشاگری جنجالی گفته اند فرهنگ سازمانی فیسبوک بی شباهت به فرهنگ فرقه ای نبود و ما در این شرکت مجبور بودیم تظاهر کنیم که شاد و خوشحالیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر تا کنون فکر می کردید که لامبورگینی فقط خودرو فراوری می نماید سخت در اشتباهید، سال جاری در جریان نمایشگاه فناوری CES2019 این گروه خودروسازی از نوعی جایگاه ویژه ماساژ رونمایی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 122

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا تشخیص سرطان با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا تشخیص سرطان با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید