صدور سند مالکیت برای14میلیون هکتار از اراضی دولتی درخراسان جنوبی

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، قدرت حاجی پور پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به اقدامات اجرا شده در چند سال گذشته اعلام کرد: طی سال های گذشته انقلابی ثبتی در سطح کشور و استان رخ داد.

صدور سند مالکیت برای14میلیون هکتار از اراضی دولتی درخراسان جنوبی

وی گذر از مراحل سنتی و رسیدن به ثبت نوین و الکترونیکی اسناد را اقدامی بسیار بزرگ دانست و اضافه کرد: اگر مراحل ثبت اسناد الکترونیکی نمی شد، تمام تشکیلات جامعه ثبتی با بن بست محکمی رو به رو می شد.

حاجی پور اظهار کرد: امروز خدمات الکترونیکی به وسیله ارتباط آنی و آرشیو الکترونیکی مسائل موجود را برطرف نموده و رانت خواری و سودجویی ها در سطح ثبت از بین رفته است.

وی با اشاره به پیشرفت های خراسان جنوبی در حوزه ثبت املاک و اسناد بیان نمود: در حال حاضر 19 (rover)، شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت ها، در این استان داریم.

حاجی پور با بیان اینکه اقدامات ثبتی را با بالاترین تکنولوژی های روز اروپا انجام می دهیم، گفت: خراسان جنوبی در کیفیت، کمیت و نقشه برداری سومین استان کشور بعد از سیستان و بلوچستان و کرمان است.

وی با بیان اینکه اراضی خراسان جنوبی قریب به 15و نیم میلیون هکتار است، اظهار کرد: از این میزان 14 و نیم میلیون هکتار اراضی دولتی بوده که توانسته ایم برای بالغ بر 14 میلیون هکتار سند مالکیت صادر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 113

به "صدور سند مالکیت برای14میلیون هکتار از اراضی دولتی درخراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور سند مالکیت برای14میلیون هکتار از اراضی دولتی درخراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید