خوزستان، پائولو سرجیو: داوران جلسه گذاشتند تا خطا روی کرار را اعلام نکنند، کارمان را به خوبی انجام می دهیم

به گزارش سفر به آنتالیا، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داوران جلسه گذاشتند که کرار جاسم زیاد تمارض می نماید و خطا روی او را نگیرند. - اخبار استانها -

خوزستان، پائولو سرجیو: داوران جلسه گذاشتند تا خطا روی کرار را اعلام نکنند، کارمان را به خوبی انجام می دهیم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، پائولو سرجیو در خصوص تساوی یک بر یک نفت آبادان برابر نساجی گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم باید در مورد یک چیز باید حرف بزنم. ابتدای فصل شنیدم داوران جلسه گذاشتند که کرار جاسم زیاد تمارض می نماید و خطای روی او را اعلام ننمایند. تا الان شش، هفت پنالتی روی این بازیکن را اعلام نکرده اند. این اصلا عادلانه نیست. اگر تمارض می نماید به او کارت زرد بدهند اما اگر خطا است، پنالتی بگیرند. من اصلا به بازیکنانم نمی گویم تمارض کنید و پنالتی بگیرید. من به داوران احترام می گذارم، کار آنها سخت است اما دیگر این کارها زیاد شده است.

وی ادامه داد: یک تیم می خواست پیروز گردد و تیم دیگر عقب نشسته بود، منتظر بود از اشتباهات ما استفاده کند و از یک ضربه ایستگاهی به ما گل زد. نساجی تیم سازمان یافته ای است و خیلی خوب دفاع می نماید. با وجود دفاع خوب نساجی، ما 5-4 موقعیت خوب ایجاد کردیم و به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها بازی خیلی خوبی ارائه کردند، توپ را چرخاندند و از فضاها استفاده کردند. با این حال به خاطر اشتباه در یک ضربه ایستگاهی، امتیازات کامل مسابقه را کسب نکردیم.

سرمربی صنعت نفت درخصوص نتایج ضعیف و حضور این تیم در رده های پایانی جدول توضیح داد: بعضی ها می خواهند ما را به نگرانی ببرند و تحت فشار بگذارند، اما شانسی در این کار ندارند. صنعت نفت خوب بازی می نماید، ما یک شکست در لیگ مقابل پدیده داشتیم و بازی مقابل پیکان هم برای ما تمام نشده است! (پیکان در این مسابقه با رأی کمیته انضباطی 3 بر صفر پیروز اعلام شد.) کارمان را به خوبی انجام می دهیم و بازیکنان خوب کار می نمایند. باید مثبت فکر کنیم و خودمان را تحت فشار قرار ندهیم.

سرجیو در واکنش به صحبت خبرنگاری که پرسید با توجه به انگیزه فراوان بهنام برزای برای بازی هفته آینده مقابل استقلال، چرا از این بازیکن استفاده نکرد و میلاد جهانی را به جای برزای به زمین فرستاد، گفت: این موضوع، مسئله ای نیست که مرا مجاب کند تا به او بازی دهم. ایده شما را متوجه می شوم، اما به این دلیل نبود که به میلاد جهانی بازی دادم.

وی درباره اینکه اگر اشتباهات داوری علیه صنعت نفت نبود، این تیم چند رده بالاتر از صندلی فعلی حضور داشت، اظهار داشت: با بازیکنان در این باره صحبت کردم و به آنها گفتم اگر اشتباهات بچگانه خودمان و تصمیمات اشتباه داور نبود، می توانستیم به رده چهارم یا پنجم جدول برسیم. بازیکنان این موضوع را می دانند. چیزی که اتفاق می افتد، اصلاً عادلانه نیست.

سرمربی صنعت نفت با گلایه دوباره از اینکه داوران روی کرار جاسم پنالتی نمی گیرند، گفت: داور مسابقه {رضا کرمانشاهی} پیش از بازی در هتل به کرار گفت اگر تمارض کنی، به تو کارت زرد می دهم! داور با این ذهنیت به بازی می آید. در طول هفته گذشته، یک کلمه هم درباره داوری حرف نزدم، اما این کارهای آنها بیش از حد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 93

به "خوزستان، پائولو سرجیو: داوران جلسه گذاشتند تا خطا روی کرار را اعلام نکنند، کارمان را به خوبی انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، پائولو سرجیو: داوران جلسه گذاشتند تا خطا روی کرار را اعلام نکنند، کارمان را به خوبی انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید